נעצרו חשודים בעבירות אלימות בירושלים

במשטרה חושדים כי סכסוך בין המעורבים הוא שהוביל לתקיפתם של מספר קרובי משפחה בסכינים ובמוטות ברזל עד לפציעתם. בימים הקרובים יוגשו כתבי אישום
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

תקפו קרובי משפחה וגרמו להם לפציעות חמורות: המשטרה השלימה חקירת אירוע אלימות חמור במזרח ירושלים ועצרה את החשודים במעשה. כעת, הגישו נציגי המשטרה הצהרת תובע לקראת כתב אישום שיוגש כבר בימים הקרובים.

לפני מספר חודשים, התקבל דיווח במוקד המשטרה על אירוע אלימות שהתרחש בשכונת ואדי ג'וז בירושלים. עפ"י החשד, הקורבן ובן משפחה נוסף, הותקפו על יד מספר קרובי משפחה, ככל הנראה באמצעות סכינים ומוטות ברזל, וכתוצאה מכך נפצע אחד הקורבנות עם פציעות חודרות וחבלות חמורות, בכל חלקי גופו ונזקק לטיפול רפואי.

בנוסף, החשודים דקרו בסכין את כלבו של אחד הקורבנות וגרמו לו לחבלות עד שנזקק לטיפול רפואי. חוקרי תחנת שלם במחוז ירושלים, החלו באיסוף ממצאים וראיות ולאחר פעולות חקירה רבות, החשודים (47, 22 ו-18) תושבי ראס אל עמוד, נעצרו על ידי המשטרה והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

הרקע לאירוע, על פי החשד, הנו סכסוך שהתגלע בין המעורבים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום, הוגשה הצהרת תובע בבית המשפט ומעצרם הוארך ב-3 ימים עד ליום שישי, לטובת הגשת כתב אישום נגדם על ידי הפרקליטות.

קטטה משפחתית אלימה

במקרה אחר, עצרה המשטרה חשוד במעורבות באירוע אלימות חמור בצפון העיר ירושלים החקירה החלה בחקירת נסיבות קטטה אלימה בין בני משפחה שהתרחשה בשכונת בית חנינא בירושלים וככל הנראה כללה תקיפה באמצעות מוטות ברזל, סכינים וגז פלפל.

בעקבות אירוע האלימות, נפצעו שניים באורח קשה כתוצאה מפציעות חודרות ונזקקו לטיפול רפואי. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה מיד עם קבלת הדיווח על המקרה ואיתרו במהירות את החשוד במעשה. על פי החשד, הרקע לאירוע סכסוך במשפחה. החשוד בשנות ה-50 לחייו תושב המקום, נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה ואתמול הוארך מעצרו.

_________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות