איים על חברתו לשעבר: "אגרום לך לבכות דם"

שוטר שניהל מערכת יחסים סודית עם חברתו לתחנה, נאשם בהטרדתה לאחר שנפרדו: "תאמיני לי, אני יכול לפגוע בך בהרבה דברים שלא חשבת עליהם"
רונן לוי |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

לבית משפט השלום בנצרת הוגש כתב אישום, במסגרת הסדר טיעון, נגד חסן חלייחל, שוטר סיור בתחנת משטרה במחוז הצפוני, וזאת לאחר שאיים והטריד את בת זוגו לשעבר אף היא שוטרת במחוז הצפוני. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הטרדה ואיומים. השוטר נאשם כי בין היתר כתב לחברתו לשעבר כי "אגרום לך לבכות דם" ו"אל תגרמי (לי) לעשות משהו מיותר".

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת, אשר שירתו יחד, קיימו מערכת יחסים רומנטית ושמרו על כך בסוד למעט קומץ בני משפחה. כעבור תקופה מסוימת החליטו השניים להיפרד ובעקבות זאת החל הנאשם לקלל את המתלוננת ולאיים עליה כי אם לא תפעל על פי דבריו כמו למשל לשלוח לו תמונה שלה או להתחלף איתו במשמרות הוא יגלה לאחרים, לרבות לשוטרים מתחנת המשטרה, אודות הקשר שלה עמו ועם אחר לכאורה.

בנוסף, כך נטען בכתב האישום, הנאשם הטריד את המתלוננת בהזדמנויות רבות באמצעות יישומון המאפשר יצירת קו טלפון נוסף בעל מספר השונה ממספר המנוי הקיים. הנאשם התקשר אל המתלוננת ושלח לה הודעות באמצעות שני מספרי הטלפון, בין היתר, "אגרום לך לבכות דם", "אל תגרמי (לי) לעשות משהו מיותר", "אגרום לך להתחרט על ההתנהגות שלך" ו- "תאמיני לי שאני יכול לפגוע בך בהרבה דברים שלא חשבת עליהם".

דקר את האקסית ואת בן זוגה – "בגלל קנאה"

אתמול (יום ד') פורסם כי לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד עמרי בליץ, בן 19, מחולון בגין עבירות איומים, אלימות והחזקת סכין. הוא נאשם כי על רקע קנאה אובססיבית תקף את חברתו לשעבר ובן זוגה, שניהם שוטרי מג"ב. לנאשם יוחסו עבירות איומים, החזקת סכין שלא כדין, חבלה בכוונה מחמירה ופציעה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של בליץ עד תום ההליכים נגדו וזאת בשל מסוכנותו הגבוהה.

מכתב האישום שהוגש נגד בליץ עולה, כי על רקע אובססיביות וקנאה למתלוננת – בת זוגו לשעבר, איים עליה לבל תנהל מערכת יחסים עם אדם אחר מלבדו. לאחרונה תקף הנאשם את המתלוננת ובן זוגה הנוכחי (המתלונן) באמצעות סכין ותרסיס גז פלפל. הנאשם דקר את המתלונן מספר רב של פעמים, גרם לו לחבלות חמורות, ופצע את המתלוננת. במהלך האירוע ניסה המתלונן ללא הצלחה להדוף את הנאשם באמצעות איום בנשקו האישי אותו החזיק כשוטר במג"ב.

בעקבות האירוע, המתלונן הובהל מורדם ומונשם לבית החולים והוכנס לניתוח חירום. "אלמלא מאמצי הטיפול של הצוותים הרפואיים", נכתב בכתב האישום, "עלולה הייתה להיגרם תוצאה קטלנית ממעשיו של המשיב".

________________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות