שותפות מהגיהינום: התקין מצלמות והציץ לדיירת

כתב האישום שהוגש נגד מאור עראקי, 26 מי-ם, מפרט כיצד עקב משך תקופה ארוכה אחר שותפתו באמצעות מצלמות ומכשירי ציטוט שהתקין במקלחת ובחדרה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה Envato

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש כתב אישום בגין עבירות של פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה כנגד מאור עראקי, 26 מירושלים, לאחר שהתקין מצלמות נסתרות ומכשיר ציטוט במקלחת ובחדרה של שותפתו לדירה וחדר למחשבה האישי.

מכתב האישום עולה כי בין הנאשם ובין המתלוננת הייתה היכרות מוקדמת (לא רומנטית). במהלך התקופה בה התגורר עם המתלוננת בדירתה שבפתח תקווה, התקין הנאשם מצלמות נסתרות במקלחת ובסלון הדירה, וצפה במשך חודשים בסרטונים בהם היא נצפית בין היתר בעירום, אותם גם שמר על המחשב והטלפון הנייד שלו. כמו כן, שתל מכשיר האזנה בגב מיטתה של המתלוננת, באמצעותו האזין לשיחותיה וליתר פעולותיה.

זאת ועוד, הנאשם חדר למחשבה האישי של המתלוננת וע"י כך עיין בתכתובות אינטימיות שניהלה באמצעות יישומון "ווטסאפ" ואף שלח לעצמו תמונות עירום שלה ששמרה על גביו. משגילתה המתלוננת את מכשיר ההאזנה ששתל במיטתה, התעמתה עם הנאשם והזמינה משטרה, אז נודע לה על המצלמות שהותקנו ללא ידיעתה בדירה.

דקר את האקסית ואת בן זוגה – "בגלל קנאה"

מוקדם יותר היום (יום ד') פורסם כי לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד עמרי בליץ, בן 19, מחולון בגין עבירות איומים, אלימות והחזקת סכין. הוא נאשם כי על רקע קנאה אובססיבית תקף את חברתו לשעבר ובן זוגה, שניהם שוטרי מג"ב. לנאשם יוחסו עבירות איומים, החזקת סכין שלא כדין, חבלה בכוונה מחמירה ופציעה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של בליץ עד תום ההליכים נגדו וזאת בשל מסוכנותו הגבוהה.

מכתב האישום שהוגש נגד בליץ עולה, כי על רקע אובססיביות וקנאה למתלוננת – בת זוגו לשעבר, איים עליה לבל תנהל מערכת יחסים עם אדם אחר מלבדו. לאחרונה תקף הנאשם את המתלוננת ובן זוגה הנוכחי (המתלונן) באמצעות סכין ותרסיס גז פלפל. הנאשם דקר את המתלונן מספר רב של פעמים, גרם לו לחבלות חמורות, ופצע את המתלוננת. במהלך האירוע ניסה המתלונן ללא הצלחה להדוף את הנאשם באמצעות איום בנשקו האישי אותו החזיק כשוטר במג"ב.

בעקבות האירוע, המתלונן הובהל מורדם ומונשם לבית החולים והוכנס לניתוח חירום. "אלמלא מאמצי הטיפול של הצוותים הרפואיים", נכתב בכתב האישום, "עלולה הייתה להיגרם תוצאה קטלנית ממעשיו של המשיב".

__________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות