תושב לוד נאשם בשוד אישה בחניון בצפון תל אביב

על פי האישום הנאשם נצמד אל האישה לאחר שיצאה מרכבה, איים עליה פן תצעק ומשך מידה צמיד יהלומים. הוא גנב ממנה רכוש בשווי של כ-120 אלף שקל
רונן לוי |
אילוסטרציה

לבית משפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד רבאח זבידה, 42 מלוד, זאת לאחר ששדד אישה בחניון בצפון ת"א וגנב ממנה תכשיטים ורכוש בשווי של כ-120 אלף שקל. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו בטענה כי הוא מסוכן לביטחון הציבור.

מכתב האישום עולה, כי במהלך יולי הגיע הנאשם לחניון תת קרקעי בצפון בת"א. משיצאה המתלוננת מרכבה נצמד אליה הנאשם ואמר: "שקט אל תצעקי אם את לא רוצה שאני אחתוך אותך בפנים".

בהמשך לכך, כך מתואר בכתב האישום, משך מידה של המתלוננת צמיד יהלומים וכן הורה לה למסור לו את שאר התכשיטים שהיו ברשותה תוך שהוא מאיים עליה. הנאשם, כך נטען, איים על האישה ואמר לה: "אני אחתוך לך את היד". משלא נענתה להנחיותיו, משך בכוח את הטבעות והעגילים שענדה תוך שהוא מכאיב לה.

"חשש לביטחון הציבור"

בניסיון להגן על עצמה ולמנוע את הגניבה, המתלוננת נשכבה על הרצפה. אז, כפי המתואר, הנאשם דרך עליה בחוזקה וחיפש עליה תכשיטים נוספים תוך שהוא מאיים עליה בתנועות ידיו שיחתוך אותה. במהלך אירוע השוד נטל הנאשם מהמתלוננת זוג עגילים, 2 טבעות וצמיד יהלומים בשווי כולל של כ-73 אלף שקלים, תיק של "שאנל" בשווי כ-50 אלף שקלים, מפתחות של רכב מסוג BMW ושני כרטיסי אשראי.

במקביל לכתב האישום, המייחס לנאשם עבירה של שוד, הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות כי "קיים חשש כי המשיב יפגע בביטחון הציבור וזאת נוכח מעשה השוד אשר נעשה באור יום, בחניון מגורים ותוך הפעלת כוח נגד המתלוננת".
____________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות