בעל מועדון הפורום בב"ש יישאר במעצר עד תום ההליכים

ביהמ"ש הורה על הארכת מעצרו של יוסי שוורץ, הנאשם בעבירות מין והספקת סמים. השופט קיבל את עמדת הפרקליטות כי נשקפת מהנאשם מסוכנות מינית גבוהה
אייל חן |
אילוסטרציה envato

בית משפט המחוזי בבאר שבע קיבל את עמדת הפרקליטות והורה אתמול (יום ב') על הארכת מעצרו של יוסי שוורץ עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כזכור, יוסף שוורץ, בן 60, שותף בבעלות של מועדון ה"פורום" בבאר שבע, הואשם בביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית והספקת סם והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

על פי כתב האישום, הנאשם ביצע עבירות מין בשתי מתלוננות, במועדים שונים, לאחר שהגיעו לבלות במועדון. הנאשם הוביל את המתלוננות למשרדו וכשהן גילו התנגדות וסירבו לקשר המיני עמו, לא חס עליהן וביצע את זממו.

לפני כחודש, קיבל בית המשפט המחוזי את עמדת הפרקליטות וקבע כי קיימות ראיות לכאורה בעניינו של הנאשם. לאחר קבלת תסקיר שירות המבחן, קבע בית המשפט כי אין מקום לשחרר את הנאשם לחלופת מעצר, זאת בין היתר לאור המסוכנות המינית הנשקפת ממנו. בהתאם לקביעה זו, הורה בית המשפט המחוזי כאמור על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בפלילים: הוחמר עונשו של מבצע עבירות מין חמורות בבת 4.5

אתמול (יום ב') פורסם כי בית המשפט המחוזי בירושלים החמיר את עונשו של אברהם לשם, שהואשם בעבירות של אינוס ומעשה מגונה בקטינה בנסיבות מחמירות מ-3.5 שנות מאסר לשש שנות מאסר. לשם הורשע כי ביצע בילדה בת כ-4.5 מחוץ לבית הכנסת בירושלים, בערב שבת במרץ 2019.

אברהם לשם, 26, הואשם בביצוע עבירות אינוס ומעשה מגונה בקטין בנסיבות מחמירות. בית המשפט המחוזי קבע כי הילדה חוותה את הדברים שאותם תיארה בעדותה, אולם הרשיע את הנאשם בעבירת מעשה מגונה בלבד, לאחר שזיכה אותו מעבירת האינוס בה הואשם. וכן, הרשיעו בעבירת מעשה מגונה בפומבי, במקום מעשה מגונה בקטין בנסיבות מחמירות. על הנאשם נגזר עונש של 3.5 שנות מאסר בפועל, מאסר על-תנאי ופיצוי כספי.

הפרקליטות עתרה לעונש חמור יותר, על מנת להעביר מסר ברור ומרתיע לעברייני מין פוטנציאליים ובנוסף מסר לנפגעי העבירה כי רשויות האכיפה יפעלו למצות את הדין עם הפוגעים בהם. הפרקליטות תשקול צעדיה אחרי שתלמד את גזר הדין.


עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות