אישום: לא עצרה בעצור – דרסה למוות הולך רגל

כתב אישום הוגש לביהמ"ש לתעבורה נגד יפעת עוז, 52 מב"ש, המייחס לה גרימת מוות ברשלנות של זולטן אפלבאום במאי השנה בעיר מגוריה
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד יפעת עוז, בת 52 מבאר שבע, בגין גרימת מוות ברשלנות של הולך רגל זולטן אפלבאום ז"ל, בן 80 בתאונת דרכים קטלנית.

על פי כתב האישום, ב-27 במאי 2021, בשעות הבוקר, עת הנאשמת נהגה ברכבה בעיר ב"ש, היא לא צייתה לתמרורי העצור, לא עצרה את רכבה לפני קו העצירה בכניסה לצומת ופגעה עם רכבה במנוח בן ה-80 ובת זוגו בת ה-72 שחצו את הכביש.

כוחות מד"א הוזעקו למקום ופינו אותם לבית החולים סורוקה. מותו של המנוח נקבע שעות ספורות לאחר התאונה ואילו לבת הזוג נגרמו חבלות. בכתב האישום צוין, כי "התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותה של הנאשמת, אשר נהגה ברכבה בקלות ראש, בחוסר זהירות וללא תשומת לב מספקת לנעשה בכביש, ולא נקטה באמצעי זהירות מספיקים כדי למנוע את התאונה".

כתב האישום מייחס לנאשמת עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית וגרימת חבלה.

עוד בפלילים: תושב בית שמש נאשם בתקיפת האקסית ובן זוגה

מוקדם יותר היום (יום ג') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד אנדריי בורי (23), תושב בית שמש, וזאת לאחר שתקף את בת זוגו לשעבר ושיסף את גרונו של בן זוגה החדש. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם, אשר היה מצוי במערכת זוגית כשלוש שנים, נהג במהלכה ובמספר הזדמנויות, להכות את בת זוגו, בין היתר באמצעות סטירות, משיכות בשיער וחניקות, להביע יחס רכושני – כפייתי כלפיה, להתחקות אחר מעשיה ומקומה ולבדוק את התקשרויותיה במכשיר הטלפון הנייד שלה תוך פגיעה בפרטיותה.

לאחרונה, כך טוענים בפרקליטות, לאחר פרידתם של בני הזוג, החלה בת הזוג לשעבר של הנאשם מערכת יחסים זוגית חדשה. הנאשם, אשר סרב להשלים עם כך, התחקה אחר זהותו של בן זוגה החדש ולפני שבועיים ארב לו, התנפל עליו, שיסף את גרונו וחתך את חזהו. מיד לאחר מכן נמלט מהמקום, הגיע לבית חברו והחליף את בגדיו. "עם כניסת שוטרים לבית", נכתב בכתב האישום, "העמיד פני ישן". כתוצאה ממעשיו של הנאשם, המתלונן אושפז בבית החולים ועבר ניתוח דחוף.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות הגורמת חבלה של ממש, תקיפה בנסיבות מחמירות, כליאת שווא, פגיעה בפרטיות, חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין ושיבוש מהלכי משפט.

________________________________

עו"ד עמי מלול

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות