יפה בן דוד: "הפרסום על השכר שלי אינו נכון"

מזכ"לית הסתדרות המורים הגישה תביעת דיבה, על כ-700 אלף שקל, נגד אתר וואלה לאחר שפרסם את נתוני שכרה: "הטענות השקריות גרמו נזק כבד לשמי הטוב"
%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%9c%d7%95%d7%99 |
מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה תביעת לשון הרע לפיצויים על ידי יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים, שתובעת פיצוי של 700 אלף שקלים את הכתבת ליאת רון טריביש ואתר וואלה תקשורת בגין פרסום נתונים על שכרה ועברה המקצועי, פרסום שאינו נכון לטענתה.

בתביעתה טוענת יפה בן דוד כי הפרסום היה שקרי והנתונים בו לא היו נכונים וכתוצאה מכך נגרם לה נזק רב.

"הפרסום הכוזב היכה גלים מקצה הארץ ועד קצה וצוטט שוב ושוב בכלי התקשורת שונים וברשתות החברתיות תוך גרימת נזק כבד ביותר לתובעת ולשמה הטוב", לשון התביעה.

על פי התביעה, הכתב רון פרסמה בוואלה כתבה בהן לטענת בן דוד, היו שני נתונים שיקריים, הראשון ששכרה של בן-דויד עומד על כ-90 אלף שקלים בחודש בקירוב והשנייה היא שבן דוד מתפארת שהייתה מורה להתעמלות למרות שעבדה בתפקיד בסה"כ במשך כשש שנים ועבדה כמורה זמן קצר יחסית.

"הטילו בי דופי"

בתביעה, מציינת יפה בן דוד כי שכרה עומד על 45 אלף שקל בחודש. בנוסף לכך, היא מקבלת פנסיה בגין עבודתה כמורה, אולם מעבר לכך לא מקבלת משכורת או כספים נוספים. בנוסף, לפי כתב התביעה, בן דוד עבדה כמורה להתעמלות וכמדריכה במשרד החינוך במשך 15 שנה, נוסף על שתי שנות שירותה הצבאי כמדריכת אימון גופני.

לטענת יפה בן דוד, הפרסום הכפיש ופגע בה. לדבריה, למרות שהעמידה את רון ואתר וואלה על כך שהפרסום כוזב, הם דחו את פנייתה ופרט לפיצוי הכספי מבקשת בן דוד את מחיקת הכתבה ופרסום תיקון.

"הפרסום הכוזב היכה גלים מקצה הארץ ועד קצה וצוטט שוב ושוב בכלי התקשורת שונים וברשתות החברתיות תוך גרימת נזק כבד ביותר לתובעת ולשמה הטוב. התובעת אשר עושה יומם וליל למען ציבור עובדות ועובדי ההוראה בישראל ולשיפור תנאי שכרם ותנאי העסקתם מצאה את עצמה נתונה לטענות השקריות אשר נכללו בפרסום הכוזב ומטילות בה דופי על לא עוול בכפה", נכתב בתביעה.


עו"ד יעל מנדלוביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות