כתב אישום: היכה את חברתו כי "עישנה בשבת"

תושב המרכז, 38, עומד לדין על תקיפת בת זוג לפני כשבועיים במלון דירות בהרצליה. במשטרה טוענים כי היכה אותה ואף השליך עליה מאפרה כי "לא כיבדה את השבת"
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

תושב המרכז בן 38, ביקש מבת זוגו שתכבד את השבת ולא תעשן, וכאשר היא לא הקשיבה לדבריו השליך עליה מאפרה ובהמשך אף תקף אותה וגרר אותה על הריצפה בשערות ראשה. בימים האחרונים הוגש נגדו על ידי יחידת התביעות של משטרת תל אביב, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום הנאשם ניהל עם המתלוננת מערכת יחסים בשנה החולפת והתגורר עימה במלון דירות בהרצליה. לפני כשבועיים, החל ויכוח בין השניים, בנוגע לרצונו של הנאשם כי המתלוננת תכבד את השבת ותמנע מלעשן. במהלך הויכוח הוא נטל לידיו מאפרה העשויה זכוכית והשליכה על רגלה הימנית של המתלוננת באופן בו פגעה בה ובהמשך השליך עליה מאפרה נוספת.

המתלוננת, כך מתואר עוד בכתב האישום, יצאה מהדירה ומקץ דקות אחדות שבה אליה, אך גילתה כי דלת הדירה ננעלה על ידי הנאשם, היא החלה להתדפק על דלת הדירה עד אשר הנאשם פתח את הדלת ואז, כך על פי כתב האישום, אחז אותה מידה והפילה על הארץ. בעודה שרועה על רצפת הדירה, הוא אחז בשיערות ראשה ומשך אותה מפנים הדירה אל המסדרון שמוביל אל מחוצה לה, זאת תוך שמטיח בגופה את רגליו וגורם לה לחבלות.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה פקד עו"ד ליה הרצוג, מיחידת התביעות שמגרסתה של המתלוננת עולה כי מדובר בנאשם שנוהג באלימות ולא בפעם הראשונה, זאת על רקע גילויי קנאה. עוד צוין כי הנאשם למרות תיעוד הוידאו הכחיש כל מגע פיסי עם המתלוננת וכפר במיוחס לו.

2 מטפלות נאשמות באלימות כלפי פעוטות בגן בי-ם

מוקדם יותר היום (יום א') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד ניהל אבו הייכל, 31, ויסמין אבו חלף, 32, וזאת לאחר שתקפו והתעללו בפעוטות במעון הילדים בו עבדו. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת התנאים המגבילים של הנאשמות.

על פי כתב האישום, הנאשמות עבדו במשך כשבועיים במהלך חודש פברואר האחרון כמטפלות במעון הילדים "ויצו" במבשרת ציון. במסגרת עבודתן טיפלו בפעוטות בגילאי שנתיים עד שלוש שנים. במהלך עבודתן התעללו ותקפו את הפעוטות. הנאשמת ניהל אבו הייכל התעללה ותקפה 8 פעוטות, בין היתר, בכך שדחפה אותם, הכתה אותם, הניפה אותם באוויר כשהיא אוחזת אותם בידיהם בלבד, והטיחה אותם במזרנים או ברצפה, תוך שהיא גורמת להם לבכי ומכאוב.

כתב האישום מייחס לנאשמות, כל אחת על פי חלקה, ביצוע עבירות של התעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי, תקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש ותקיפת קטין או חסר ישע ע"י אחראי.

_________________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות