ראש עיר ממרכז הארץ ו-3 ממקורביו נחקרים בחשד לשוחד וסחיטה

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה עיכבו הבוקר (יום ב') את הבכיר ואת מקורביו במסגרת חקירה ולפיה איש הציבור דרש את פיטורי מתנגדיו כתנאי להעברת תקציבים
אייל חן |
להב 433. ארכיון

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה עיכבו הבוקר (יום ב') ראש עיר ממרכז הארץ ו-3 ממקורביו, המעורבים על פי החשד, בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע. במשטרה ממשיכים בחקירת הפרשה שהפכה הבוקר גלויה.

חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה איש הציבור דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

שלושת מקורביו של איש הציבור, חשודים כמי שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו. מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותחקור במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

עוד בפלילים: כתב אישום נגד הגבר שירה למוות באבי כלתו

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד א.א בגין רצח בנסיבות מחמירות, איומים ועוד. כתב האישום מתאר כיצד רצח את יוסף יוספיה ז"ל, אב כלתו ברמת גן לפני מספר שבועות בשישה כדורי אקדח. הרקע לאירוע, לפי חקירת המשטרה, הוא כעסו של א.א. על הגירושין של בנו וכלתו וחוסר נכונותו להשלים עם המצב. ימים ספורים לפני שביצע את הרצח גם שיגר לנרצח הודעת וואטסאפ מאיימת.

מכתב האישום שהוגש עולה כי זמן לא רב בטרם ארע הרצח, החליטה בתו של המנוח להיפרד מבנו של הנאשם, עזבה את בית המגורים המשותף ועברה להתגורר בבית המנוח ואמה עם ילדיהם הקטינים של בני הזוג. הנאשם לא השלים עם המצב וכעס על המנוח ואף שלח לו כעשרה ימים לפני הרצח את ההודעה: "כל הכבוד אתה מתפלל ובוא. בזמן. הורס משפחות נישבע בקברות הורי. אתה תשלם…".

ב-18 ביוני 2022, בשעות הבוקר, לאחר שהנאשם השיג אקדח ותחמושת הוא הגיע לבית המנוח, שהינו מחותנו, ברמת גן. בהגיעו למקום התפתח דין ודברים בין הצדדים, אז הנאשם הוציא משקית שנשא עימו את האקדח וירה לעבר המנוח שש יריות. כתוצאה מכך המנוח נפטר במקום.

_______________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות