נער בן 17 נורה בגלל סכסוך משפחות

מוהנד עבאס, 29 מנצרת, נאשם בביהמ"ש המחוזי בעיר בעבירות של ניסיון רצח וחבלה בכוונה מחמירה לאחר שירה בקטין בשל סכסוך עם משפחתו בחודש מאי האחרון
גילי סיוון-כהן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד מוהנד עבאס, 29, תושב נצרת בגין עבירות ניסיון רצח וחבלה בכוונה מחמירה ונשיאת נשק. זאת לאחר שהנאשם ירה בחודש מאי האחרון על קטין, נער בן 17, בעקבות סכסוך עם משפחתו. הנער נפצע באורח אנוש, שהה באשפוז כחודשיים כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעות בבטנו וברגלו. לצד הגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרו של עבאס עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בין משפחת עבאס, אליה משתייך הנאשם, לבין משפחת הקטין, קיים סכסוך. בחודש מאי ובעת שהנאשם שהה ביחד עם אחיו במאפייה בנצרת, נורו לעברם יריות. הנאשם סבר כי מי שביצע את הירי שייך למשפחה שמסוכסכת איתם, ובעקבות כך, החליטו הנאשם ואדם נוסף לנקום. לשם כך, הצטייד הנאשם באקדח ובתחמושת.

התקרב וירה

יום למחרת, הגיע הנאשם ואדם נוסף למכולת שבבעלות משפחת הקטין, במכולת היו הקטין בן ה-17 אחיו וספק. הנאשם נכנס למכולת והתחיל לירות בכל הנמצאים במכולת. האח שנפגע ברגלו מירי והספק נמלטו לתוך המכולת ואילו הקטין שישב מאחורי דלפק הקופה במכולת ניסה להסתתר מתחת לדלפק.

"אך הנאשם", כך נכתב בכתב האישום, "התקרב אליו וירה לעברו מספר רב של יריות במטרה לגרום למותו. לאחר מכן הנאשם יצא לרגע מהמכולת אך מיד שב אל המכולת, התקרב שוב אל הקטין ששכב על הרצפה וירה פעם נוספת לכיוונו. כאשר הקטין ניסה להתחמק מהירי, הנאשם התקרב אילו יותר וירה עוד מספר פעמים. מיד לאחר מכן עלה הנאשם על הקטנוע, והוא והאחר נמלטו מהמקום".

הקטין פונה לבית החולים במצב אנוש עם פגיעה בבטן וברגל ושם עבר ניתוח הורדם והונשם ואושפז בבית החולים כחודשיים. במקביל הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו וזאת בשל מסוכנותו.

_______________________________________________________

עו"ד חאלד סולחי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות