נאשם ברצח אבי כלתו: "הורס משפחות, אתה תשלם"

ע"פ כתב האישום שהוגש נגד א.א. הוא כעס על הגירושין של בנו ובת זוגו וסירב להשלים עם פרידתם. וימים ספורים לפני שירה באביה, יוסף יוספיה, למוות, הוא שיגר אליו הודעת וואטסאפ מאיימת
אייל חן |
א.א., הנאשם ברצח אבי כלתו בדיון בביהמ"ש. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד א.א בגין רצח בנסיבות מחמירות, איומים ועוד. כתב האישום מתאר כיצד רצח את יוסף יוספיה ז"ל, אב כלתו ברמת גן לפני מספר שבועות בשישה כדורי אקדח. הרקע לאירוע, לפי חקירת המשטרה, הוא כעסו של א.א. על הגירושין של בנו וכלתו וחוסר נכונותו להשלים עם המצב. ימים ספורים לפני שביצע את הרצח גם שיגר לנרצח הודעת וואטסאפ מאיימת.

מכתב האישום שהוגש עולה כי זמן לא רב בטרם ארע הרצח, החליטה בתו של המנוח להיפרד מבנו של הנאשם, עזבה את בית המגורים המשותף ועברה להתגורר בבית המנוח ואמה עם ילדיהם הקטינים של בני הזוג. הנאשם לא השלים עם המצב וכעס על המנוח ואף שלח לו כעשרה ימים לפני הרצח את ההודעה: "כל הכבוד אתה מתפלל ובוא. בזמן. הורס משפחות נישבע בקברות הורי. אתה תשלם…".

ב-18 ביוני 2022, בשעות הבוקר, לאחר שהנאשם השיג אקדח ותחמושת הוא הגיע לבית המנוח, שהינו מחותנו, ברמת גן. בהגיעו למקום התפתח דין ודברים בין הצדדים, אז הנאשם הוציא משקית שנשא עימו את האקדח וירה לעבר המנוח שש יריות. כתוצאה מכך המנוח נפטר במקום.

נער בן 17 נורה בגלל סכסוך משפחות

מוקדם יותר היום (יום א') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום נגד מוהנד עבאס, 29, תושב נצרת בגין עבירות ניסיון רצח וחבלה בכוונה מחמירה ונשיאת נשק. זאת לאחר שהנאשם ירה בחודש מאי האחרון על קטין, נער בן 17, בעקבות סכסוך עם משפחתו. הנער נפצע באורח אנוש, שהה באשפוז כחודשיים כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעות בבטנו וברגלו. לצד הגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להורות על הארכת מעצרו של עבאס עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בין משפחת עבאס, אליה משתייך הנאשם, לבין משפחת הקטין, קיים סכסוך. בחודש מאי ובעת שהנאשם שהה ביחד עם אחיו במאפייה בנצרת, נורו לעברם יריות. הנאשם סבר כי מי שביצע את הירי שייך למשפחה שמסוכסכת איתם, ובעקבות כך, החליטו הנאשם ואדם נוסף לנקום. לשם כך, הצטייד הנאשם באקדח ובתחמושת. הוא ירה בקטין בעודו במכולת שבבעלות המשפחה מספר רב של כדורים במטרה לגרום למותו.

הקטין פונה לבית החולים במצב אנוש עם פגיעה בבטן וברגל ושם עבר ניתוח הורדם והונשם ואושפז בבית החולים כחודשיים. במקביל הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו וזאת בשל מסוכנותו.

_____________________________________________

עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות