נדחתה בקשתו של פדופיל לשחרור מוקדם: "לא לוקח אחריות"

ועדת השחרורים דחתה את בקשת האסיר, שוטר מג"ב לשעבר, לקיצור עונשו לאחר שב"כ היועמ"ש התנגד: "ממשיך לא להודות ולא לקחת אחריות על 3 אירועי אונס חמורים"
גילי סיוון-כהן |
המתין שנה ושבעה חודשים. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

ועדת השחרורים של שרות בתי הסוהר, בראשות השופטת בדימוס זיוה הרמן, דחתה בקשת שוטר מג"ב לשעבר שהורשע שבעת שהיה כבן 17 ביצע בין השאר עבירות מין חמורות בילדה בת 5 וכן בגיל 21 הוא ביצע שלושה אירועי אונס חמורים עם איומים בנשק. הוועדה קיבלה את טענת ב"כ היועמ"ש לדחות את הבקשה לשחרור מוקדם

מדובר באסיר שבאחת החופשות מבית הספר, פגש בשכנה שהיא שכנה של ההורים שלו והוא יצא מחבר והיה בדרכו הביתה הוא שאל אותה אם היא הולכת הביתה ושאמרה לו כן, הוא לקח אותה ובדרך במקום לפנות לכיוון הבית המשיך לחניה של בית הספר וביצע בילדה עבירות מין חמורות. רכה גילאית לפי מראה הייתה בסביבות 8-9 היא הייתה וזאת עפ"י נראות בלבד.

בא כוח היועמ"ש, שהתנגד לשחרור, ציין כי בשנים 2012- 2014 האסיר הכחיש את האירועים, ורק בחוות הדעת מ-2018 צוין שחל שינוי בעמדותיו.

בלי אחריות ובלי פיצוי

"מדובר", כך לפי עמדת ב"כ היועמ"ש, "באדם שמ-2017 מספר לכולם סיפור שלצערי מתברר שקרה אבל לא עם הנאנסת שלנו. זו לא התנסות מינית ראשונה שלו, כל אמירה שלו לגבי זה זה שקר. זה לא אדם שצריך לחזור לאגף שיקום כשבקשתו באוויר. גם הדוח הסוציאלי מסתמך על אותם דברים ואין התייחסות לכך שמדובר באירוע אלים".

"זה בן אדם שמספר את הסיפור שכנראה קרה והוא ממשיך לא להודות ולא לקחת אחריות על שלושה אירועי אונס חמורים כשהיה בן 21 ולכן אנחנו מבקשים שבקשתו תדחה. בנוסף, הוא לא שילם את הפיצוי", אמר ב"כ היועמ"ש.

בסופו של דבר, בא כוח האסיר ציין כי הוא הסכים שהוועדה תדחה את בקשתו לשחרור מוקדם בשלב זה והוא ימשיך לנסות להשתלב באגף השיקום והוא מקווה שבעוד שנה לאחר שיוגשו חוות הדעת העדכניות הוא יצליח לשכנע את הוועדה שהוא עבר שינוי משמעותי.

____________________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות