נתפס רוכב אופניים שנהג להטריד מינית נשים ברחובות אשדוד

המשטרה איתרה 22 נשים שנפלו קורבן למעשיו וקוראת למי שהוטרדה להתלונן. במקביל, הוגש כתב אישום נגד תושב נתיבות שביצע מעשה מגונה מחוץ לגן ילדים
גילי סיוון-כהן |

לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד אבשלום דראמי, עבריין מין מורשע בן 27 מנתיבות. כתב האישום מייחס לו ביצוע מעשה מגונה מחוץ לגן ילדים והפרת צו פיקוח. במקרה אחר תושב אשדוד, כבן 22, נעצר בחשד שהיה נוהג לבצע מעשים מגונים בנשים עת שרכב על אופניו. במקביל להגשת כתב האישום נגדו מבקשת המדינה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו בשל מסוכנותו. במקביל, המשטרה באשדוד עצרה את תושב העיר, יצחק רומאנו, כבן 22, בחשד שנהג להטריד מינית נשים ברחובות העיר בעת שרכב על אופניו. המשטרה קוראת לנשים נוספות שנפלו קורבן למעשיו לפנות לתחנת המשטרה ולהתלונן.

על פי כתב האישום, הנאשם אבשלום דראמי שהה ליד גן ילדים בנתיבות, בהיותו תחת צו פיקוח על עברייני מין וביצע מעשה מגונה כלפי אם שהביאה את בנה לגן. כמו כן, החזיק הנאשם בביתו, בניגוד לתנאיי הפיקוח, טאבלט, באמצעות גלש ברשתות החברתיות וצפה בחומרים פורנוגרפיים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם הינו עבריין מין מורשע ומסוכנותו המינית גבוהה, שכן העבירות נשוא כתב האישום בוצעו זמן קצר לאחר שחרורו ממאסרו בגין ביצוע עבירת מין.

הטרדה על אופניים

במקרה אחר, בתום חקירת המשטרה, נעצר תושב אשדוד, יצחק רומאנו כבן 22, בחשד שביצע מעשים מגונים בנשים עת שרכב על אופניו. עד כה חוקרי המשטרה הצליחו לגבש ראיות ב 22 מקרים, שלפי החשד המתלוננות נפלו קורבן למעשיו.

משטרת ישראל מזה מספר שבועות ניהלה חקירה סמויה בעקבות תלונותיהן של נשים בעיר אשדוד, אודות חשוד שביצע בהן מעשה מגונה בזמן שחלף לידן עם אופניו. מיד עם מעצרו של החשוד לפני כשבוע במהלך פעילות של השוטרים, החלו חוקרי תחנת אשדוד לגבש את הראיות בהתאם לדפוס פעולתו של החשוד, ב 22 מקרים שדווחו למשטרה הן באמצעות מוקד 100 והן באמצעות תלונות שהתקבלו במשטרה.

__________________________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות