אישום נגד מטפלות מגדרה: דחו והיכו פעוטות

3 העובדות נאשמות כי במהלך עבודתן במעון נהגו באלימות כלפי הילדים שהיו תחת השגחתן. הפרקליטות מבקשת לאסור עליהן לטפל בילדים עד לתום ההליך: סכנה לציבור"
גילי סיוון-כהן |
תינוק פעוט ילד פעוטה ילדה
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

לבית משפט השלום ברחובות הוגש כתב אישום נגד יפה מהרי, 47 מבני עיי"ש, אור אשטמקר, 26 מבני עיי"ש, ולילך אשכנזי, 40 מחצב, בגין עבירות של תקיפת קטינים. כתב האישום מייחס להן תקיפה של מספר פעוטות בגן בו שימשו כמטפלות. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על הוצאת צו שיאסור על הנאשמות מלעסוק בטיפול בילדים עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינן: "הדבר יהווה סכנה לביטחון הציבור".

מכתב האישום עלה כי בתקופה הרלבנטית עבדו הנאשמות כמטפלות במעון יום לגיל הרך בגדרה, בו למדו פעוטות ילידי 2019-2020. בתקופה הרלבנטית לכתב האישום, בהזדמנויות רבות, תקפו הנאשמות את הקטינים, בין היתר בכך שדחפו אותם, משכו אותם בחוזקה בזרועותיהם וברגליהם, הושיבו והשכיבו אותם תוך שימוש בכוח.

"סכנה לציבור"

במקביל הוגשה לבית משפט השלום בראשל"צ, בקשה לאסור על הנאשמות לעסוק בטיפול בילדים עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינן.

במסגרת הבקשה ציינו נציגי הפרקליטות כי "לנוכח ריבוי הקטינים הנפגעים ואירועי האלימות, חומרתם ומשך התקופה במהלכה בוצעו המעשים, ובהתחשב בכך שהמשיבות פגעו בפעוטות רכים, ותחת שמירה על שלומם וביטחונם, הן תקפו את הפעוטות והפכו את שגרת יומם לאגרסיבית ואלימה, קיים יסוד סביר לחשש שהמשך עיסוקן של המשיבות בטיפול בילדים יהווה סכנה לביטחון הציבור או עלול להקל על ביצוע עבירות דומות."

למהרי ולאשטמקר מיוחסות עבירות של תקיפת סתם ותקיפת קטין או חסר ישע; לאשכנזי מיוחסת עבירת תקיפת סתם.
______________________________________________

עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות