תושב ת"א נאשם באיומים על ח"כ בן גביר: "תכיר את האקדח מקרוב"

ע"פ כתב האישום, הנאשם גם התקשר ליו"ר עוצמה יהודית, לעובדי ציבור ולשוטרים, באמצעות אפליקצייה המסווה את זהותו, הזדהה בפניהם כשוטר ואיים עליהם
רונן לוי |
השר איתמר בן גביר

לבית משפט השלום בתל אבי הוגש כתב אישום נגד תושב תל אביב בריבוי אישומים בעבירות איומים, הטרדה באמצעות מתקן בזק ועוד. על פי כתב האישום, החשוד איים על שוטרים, עובדי ציבור, עורכת דין וחבר הכנסת ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר בכך שהתקשר לטלפון שלהם דרך אפליקצייה שמסווה את זהותו, ומזדהה כשוטר מהצפון ובשיחות אלו השמיע איומים קשים בפגיעה בהם ובבני משפחתם זאת על פני מספר חודשים. הרקע למעשה אותו שוטר מהצפון הגיש נגדו תביעת דיבה.

הנאשם בן 32 מתל אביב, השתמש בשירות ההיתולי שאפשר לו לחייג לאחרים ולשוחח עמם, כאשר במהלך השיחה הטלפונית הוא מציג בפני האחרים מצג שווא לפיו השיחה מתבצעת ממספר סלולרי אחר.

לאחר ששוטר מהצפון הגיש נגד הנאשם תביעת לשון הרע, כך נטען בכתב האישום, הוא התקשר לח"כ בן גביר מהטלפון שלו כשעל הצג הופיע מספר הטלפון של השוטר. בכך, נטען, התחזה הנאשם לשוטר, תך שהוא מאיים על ח"כ בן גביר.

"תכיר את האקדח מקרוב"

"איתמר יאחושרמוטה", כך אמר הנאשם לח"כ בן גביר בשיחת הטלפון. "תצחק אני בדרך אליך, אקדח שלי מוכן, מחסניות, אני בשבילך הכנתי מחסנית עם 16 קליעים, אני עכשיו בדרך אליך, אני אטפל בך, באישה שלך, בילדים שלך. כן ואנחנו נראה כמה אתה תצחק. אסטנה שווי, במקרה אני שוטר. איסמי עבד, במקרה אני גם שוטר בעצמי, אני עכשיו בדרך אליך. אני גר בצפון, איסמי עבד. אני עכשיו בדרך אליך אני עכשיו בדרך אליך. אני אתן לך מספר טלפון שלי, אני עכשיו בדרך אליך. תחכה. מה אני אעשה לך ? הנה בוא אתה תכיר אקדח שלי מקרוב. מחסנית שלי. כן אני אטפל באישה שלך וילדים שלך. במקרה אני שוטר בעצמי. למי אתה רוצח להתלונן? מה אתה רוצה? אתה פגעת בעם שלנו יותר מדי, זהו זמנך נגמר, אני עכשיו בדרך אליך עכשיו בזה הרגע בדרך אליך".

עוד נטען בכתב האישום, כי הנאשם גם התקשר לשוטרים רבים, באמצעות אותה שיטה, כאשר בשיחות טלפון אלו התחזה הנאשם למתלונן השוטר עבד, בכך שהציג את מספר הטלפון שלו על צג השיחה. וכן לשטר נוסף שענה לו ועליו איים באומרו: "הלו, אה איפה אתם נמצאים, איפה אתם נמצאים, עכשיו אני בדרך אליכם. אני עכשיו בא אליך הנה האקדח פה מוכן, הנה גם מחסנית, עכשיו אני בדרך אליך, עכשיו. איפה אתה נמצא. שמי עבד איפה אתה נמצא. עכשיו אני בדרך אליך עכשיו".

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי, כי הנאשם בחקירתו הכחיש את המיוחס לו, לעיתים שותק ולעיתים עונה לא לעניין. במהלך חקירותיו התנהג המשיב באופן אלים ובלתי צפוי, קרע את דפי החקירה, השליך כוס תה על הקיר ושפך מים על המקלדת והשולחן בחדר החקירה. "מסוכנותו של המשיב כלפי הציבור ובפרט כלפי שוטרים וחבר הכנסת מר איתמר בן גביר, הינה מיידית ועולה ממעשיו כמפורט בכתב האישום כאשר הנאשם השמיע איומים קונקרטיים בפגיעה בחבר הכנסת לרבות בפגיעה בבני משפחתו אשתו וילדיו".

__________________________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות