עובד מלון נאשם בתקיפה מינית של נערים מאוקראינה שנמלטו לישראל

עאסם חסן, 53 מאבו סנאן, נאשם כי בעת ששימש כאיש אחזקה במלון, ביצע מעשים מגונים ב-3 פליטים, לאחר מהם הציע ביצת קינדר בתמורה לנשיקה, לאחר הציע כסף
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד עאסם חסן, בן 53, תושב אבו סנאן, איש אחזקה במלון בצפון הארץ, בגין מעשים מגונים וניסיון למעשים מגונים אותם ביצע נגד 3 קטינים מאוקראינה בגילאי 12-15. לאחד מהם הוא הציע להתנשק עימו תמורת ממתקי קינדר.

לפי כתב האישום הנאשם עבד כאיש אחזקה במלון בצפון הארץ. באותם ימים ארח בית המלון את המתלוננים ובני משפחותיהם אשר הגיעו לישראל מאוקראינה במהלך שנת 2022, בשל מצב המלחמה ששורר בארצם.

במהלך חודש מאי 2022, במספר הזדמנויות, הנאשם ניגש לקטינים עיסה את כתפיהם, נתן להם שוקולד גלידה, חטיפים וממתקים, ונישק אותם ללא הסכמתם. באחד המקרים הגיע הנאשם לאחד החדרים בו שהה קטין, בכדי לנקות את המזגן. לאחר שסיים, ניגש הנאשם לאחד הקטינים חיבק אותו מאחור, נישק אות ועיסה את גבו.

במקרה אחר, כך נטען בכתב האישום, פנה הנאשם לאחד הקטינים באמצעות תוכנת תרגום לאנגלית במכשיר הטלפון הנייד שברשותו והציע לו להתנשק בשפתיים. הקטין סירב. הנאשם הציע לו שוב להתנשק תמורת 50 שקלים, או תמורת 5 ממתקי "קינדר" והקטין סירב.

עוד בחדשות: הפועל נפל מגובה – מנהל העבודה הואשם ברשלנות

לבית המשפט השלום בנצרת הוגש כתב אישום נגד ליטן מליחי מנהל עבודה וניהאד טאהא מפעיל מנוף בגין גרימת חבלה ברשלנות. זאת לאחר שפועל שהיה באחריותם נפל מהקומה השביעית בעת עבודתו.

על פי כתב האישום, הפועל תושב השטחים, נפל מהקומה השביעית בעת ביצוע עבודות של פנוי קרשים. הפועל נפל בעת העמסת הקרשים באמצעות עגורן להעמסה עצמית, בהפעלתו של טאהא, באתר בניית בניין מגורים בעיר עפולה אשר היה בביצועה של חברת "חסון ש.מ שדרה (1993) בע"מ" ובניהולו של מנהל העבודה מליחי.

כפי שעלה מכתב האישום, הפועל ביצע פעולות של קשירת קרשים לאונקל של העגורן מעל המרפסת של הקומה השביעית של הבניין. בעת ביצוע העבודה, הורדו מעקות הבטיחות הצמודים למרפסת באופן המסכן את השוהים במרפסת, העובד ביצע את העבודה ללא שהיה רתום ברתמת בטיחות, ופעולות ההעמסה בוצעו ללא הסתייעות באתת מוסמך – הכל בניגוד לתקנות הבטיחות בעבודה.

בטרם ניתנה הוראה למפעיל המנוף למשוך את משא הקרשים מחוץ למרפסת, ובטרם הספיק העובד להתרחק מקצה המרפסת, משך מפעיל המנוף את הקרשים ופגע בפועל אשר נפל מהקומה השביעית אל קומת הקרקע ופונה לבית החולים במצב קשה. כתוצאה מהנפילה, נגרמו לפועל חבלות חמורות, ובין היתר שיתוק ברגליים וחבלות בריאות.

__________________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות