תושב אשקלון נאשם בתאונת פגע וברח

כתב האישום שהוגש נגד עדי משרקי, 65, מייחס לו נהיגה בקלות דעת לאחר שפגע בשני נהגים שעמדו סמוך לרכבם, ברחוב בר כוכבא באשקלון, פצע אותם קשה ונמלט
רונן לוי |
אילוסטרציה Envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד עדי משרקי, בן 65 מאשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות של הפקרה ונהיגה רשלנית. משרקי פגע בשני נהגים שעמדו בסמוך לרכביהם, פצע אותם קשה ונמלט. לצד כתב האישום מבקשת הפרלקיטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לפסול את רישיון הנהיגה שלו, בטענה כי "המשך נהיגתו של הנאשם מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי הוא אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה".

על פי כתב האישום, לפני מספר שבועות, בשעות הבוקר, נהג הנאשם ברכבו ברחוב בר כוכבא באשקלון, סטה ימינה ופגע בשני נהגים, שעמדו בכביש סמוך לרכביהם והם נפגעו קשה. לאחר התאונה, הנאשם עצר את רכבו כ-20 מטרים ממקום הפגיעה, שהה במקום מספר דקות ולאחר מכן, עזב את מקום התאונה ונסע לביתו.

חשש שימלט מהדין

בכתב האישום צוין, כי הנאשם, במעשיו, נהג בדרך בקלות דעת או ברשלנות, גרם לתאונה בה נפגעו בני אדם והפקיר לאחר פגיעה את הנפגעים מבלי לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לפסול את רישיון הנהיגה שלו, שכן המשך נהיגתו של הנאשם מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי הוא אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה.

בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות, כי "קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, זאת מעצם חומרת מעשה ההפקרה אשר ביסודו יש ניסיון להימלט מהליכי משפט ומאימת החוק, בשים לב ששני בני אדם נפגעו חבלות חמורות ביותר והמשיב לא עשה דבר לסייע להם לאחר שגרם לפגיעה בהם".

__________________________________________________

עו"ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות