צעיר נאשם: פרץ לבית באזור השפלה ואנס בת 13

אברהם טשומה, 25, נאשם כי השיג את כתובתה של הנערה לאחר שהתכתב עמה ברשת האינסטגרם, פרץ לביתה כשהייתה לבדה וביצע בה עבירות מין
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

פרקליטות מחוז מרכז פלילי הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום המייחס לנאשם אברהם טשומה, כבן 25 שנים, עבירות של אינוס, מעשים מגונים, התפרצות לדירת מגורים ואיומים. הוא נאשם במקרה התחזות נוסף, אז התכתב עם קטינה כבת 15 וביצע בה מעשים מגונים דרך הרשת. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של טשומה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי עובדות כתב האישום, התחזה הנאשם לאדם אחר באפליקציית האינסטגרם וכך השיג לידו את כתובת ביתה של נערה כבת 13 שנים, אשר לא מכירה את הנאשם. לאחר מכן, התפרץ הנאשם לביתה של הילדה באזור השפלה, בעת ששהתה בביתה לבדה בשעת צהריים, תקף אותה וביצוע בה עבירות מין, תוך שימוש באלימות ועל אף התנגדותה של הילדה. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

כמו כן הוגש כתב אישום נוסף נגד הנאשם בגין ריבוי עבירות של גרם מעשה מגונה וגרם אינוס. על פי עובדות כתב האישום, הנאשם התחזה לאישה לסבית והתכתב באמצעות היישומים נוניצ'אט ואינסטגרם עם קטינה בת 15.

במהלך כל תקופת ההתכתבות, כך לפי כתב האישום, בהזדמנויות רבות, מספר פעמים מדי שבוע, קיים הנאשם עם הקטינה שיחות רבות בעלות אופי מיני והנחה אותה לבצע בגופה אקטים מיניים שונים לפי הנחיותיו, וכן לצלם את חלקי גופה האינטימיים ולשלוח לו סרטונים ותמונות שלה עושה כדבריו.

בן 22 נאשם באונס אחיותיו: "אל תספרו להורים"

אתמול (יום ד') הגישה פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בבירה כתב אישום נגד תושב העיר, 22, המייחס לו ביצוע עבירות מין בשתי אחיותיו הקטינות. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בין השנים 2020-2014 ביצע הנאשם, בהזדמנויות רבות, עבירות מין בשתי אחיותיו (15 ו-12) וזאת בניגוד לרצונן. עבירות המין בוצעו בבית המשפחה והנאשם נהג לתת להן מעת לעת ממתקים והורה להן שלא יספרו לאיש על מעשיו וישמרו זאת בסוד. מעשיו פסקו לאחר שהפסיק להתגורר בבית המשפחה.

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות רבות של מעשה סדום, מעשה סדום בבת משפחה, אינוס, אינוס בת משפחה, מעשים מגונים ומעשים מגונים בבת משפחה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

_______________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות