כשוונדרוומן החליטה להשקיע בחינוך

השחקנית הבינלאומית גל גדות ובעלה ירון ורסנו השקיעו בסטארט-אפ החינוך Safe School ויהפכו לשותפים בו. המייסדים, דורון הרמן וניר זהר: "היא מקור השראה ועוצמה לנערים ולנערות"
מעיין לביא |
גל גדות. צילום: פלאש 90

השחקנית הבינ"ל גל גדות ובעלה ירון ורסנו משקיעים בסטארט-אפ החינוך של איש התקשורת לשעבר דורון הרמן, Safe School. החברה הוקמה בקיץ האחרון, על רקע משבר הקורונה, ומספקת לכ-600 לקוחות ברחבי ישראל, בתי ספר ורשויות מקומיות ספריית תוכן מותאם אישית ברוח תורת הלמידה החברתית-רגשית (SEL) המתמקדת ביצירת אקלים דיגיטלי בטוח לילדים ולבני נוער. ההשקעה של גדות וורסנו מצטרפת לגיוס הסיד שכבר ביצעה החברה לפני מספר חודשים של 2 מיליון דולר שבין המשקיעים העיקריים הוא מייסד WIX ניר זהר.

חברת Safe School מורכבת מאנשי חינוך לצד אנשי חדשות ובזכות החיבור הנ"ל, מייצרת את התוכן שמותאם לילדים ובני נוער בנראות, בשפה ובהלימה למה שמתאים בתוך האקלים הבית ספרי. המערכת מכילה מאות סרטונים של מומחים בתחומים שונים כגון חינוך למיניות בריאה, העצמה, מיומנויות למידה, שיח בטוח ברשת, בריונות וחרמות, התמכרויות וכו' ומטרתה לגשר על הפער בין התוכן שצורכים התלמידים לבין היכולת של המורים לספק להם את המענה.

תסייע בהנגשת התוכן

גל גדות וירון ורסנו: "אנחנו שמחים לקחת חלק במיזם שמביא לקדמת הבמה נושא כה חשוב ומשמעותי – יצירת מרחב דיגיטלי בטוח לילדים ולבני נוער. כהורים לשלוש בנות אנו מבינים כי העידן הטכנולוגי של היום מחייב התבוננות מחודשת על האתגרים והקשיים שילדים ובני נוער עלולים לחוות, גם במישור הנפשי, וכי לכולנו יש את האחריות להעניק להם כלים להתמודדות".

מייסדי safe school, דורון הרמן וניר זהר

דורון הרמן וניר זהר מייסדי Safe School: "גל גדות היא מקור השראה ועוצמה לנערים ונערות בארץ ובעולם, ואנו מתרגשים שהסכימה להצטרף לצוות שלנו, כמשקיעה וכמנטורית עבור צעירים רבים. המטרה שלנו היא לחזק את אנשי החינוך בארץ ובעולם לתת להם כלים טכנולוגיים מתקדמים להנגשת תוכן רגשי חברתי לילדים וילדות וגל היא תוספת מושלמת לכך".

Safe School הוקמה בקיץ האחרון, על רקע משבר הקורונה על ידי דורון הרמן, לשעבר ראש דסק הפלילים של חדשות 13 שהבין את הצורך המהותי לספק תוכן זמין ובשפה של בני הנוער והילדים בישראל לצד מתן כלים למורים לתווך את התוכן. החברה מספקת לכ-400 לקוחות ברחבי ישראל, בתי ספר ורשויות מקומיות, ספריית תוכן מותאם אישית ברוח תורת הלמידה החברתית-רגשית (SEL) המתמקדת ביצירת אקלים דיגיטלי בטוח לילדים ולבני נוער.

לצדו של דורון הרמן מנכ"ל ומייסד שותף, ניתן למנות את דני מועלם המשמשת כמשנה למנכ"ל, מאור צור (לשעבר ראש דסק פלילים בחדשות 13) סמנכ"ל אסטרטגיה, טל מוסקוביץ' ( לשעבר עורך במהדורת חדשות 13) סמנכ"ל מוצר, יפעת טאו (לשעבר עורכת המשנה במהדורת שישי עם איילה חסון) סמנכ"לית התוכן. בין משקיעיה העיקריים, המייסד-שותף שלה, מייסד WIX ניר זהר והחברה מורכבת בעיקרה מעובדים מתחום החדשות והטלוויזיה ומאנשי חינוך מובילים. בחודשים הקרובים צפויה החברה לצאת לסבב גיוסים נוסף, לפני התרחבות פעילותה בישראל ופיתוח מוצרים חדשים עבור השוק הבינלאומי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות