השותפות שנולדה ממשבר הקורונה

משבר הקורונה הוליד מצוקות רבות בחברה הישראלית ובעולם התעסוקה, אבל עורכי הדין סיגל בר-אל וגבאי יגאל, החולקים תפיסת עולם ערכית זהה, בחרו לשתף פעולה לטובת לקוחות שנפלטו משוק העבודה. משותפות זו צמח משרד חדש עם מסר חברתי
מעיין לביא |
עורכי הדין סיגל בר-אל וגבאי יגאל

בימים של משבר כלכלי עצום, עם כמעט מיליון ישראלים מובטלים וללא אופק תעסוקתי, החליטו עורכי הדין סיגל בר-אל ויגאל גבאי לחבור יחד והחלו לשתף פעולה לטובת הציבור כאשר הם מטפלים בלקוחות שנפלטו משוק העבודה ודואגים לזכויותיהם באופן מלא. שיתוף הפעולה המוצלח המונע מתפיסת עולם ערכית זהה ורצון משותף לעזור לזולת ולטפח משפט ערכי הוליד שותפות מנצחת שסימניה ניכרים באופן בולט.

"ההחלטה הייתה לשים את נפגעי הקורונה בקדמת המשרד ולנהל תיקים עם שכר טרחה על בסיס הצלחה בלבד כדי לתת מענה לכל מי שידו אינה משגת" מסביר עו"ד גבאי. "מה שמנחה אותנו, לצד מקצוענות חסרת פשרות, זוהי סולידריות ורגישות חברתית" אומרת בר-אל, וגבאי מוסיף: "שנינו באנו מבתים שחינכו אותנו לערכים של עזרה לזולת. אם כל אחד יביט סביבו ולא רק על עצמו, חיי כולנו יהיו טובים הרבה יותר. הגיעו אלינו אנשים במצוקה שאין מי שישמע את זעקתם והחלטנו להיות להם לפה".

מהמשפט האזרחי לדיני הירושה

עו”ד בר-אל סיגל הנה בוגרת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס ותואר ראשון נוסף מאוניברסיטת בר אילן . את כל תאריה השלימה עו”ד בר-אל בהצטיינות יתירה. בנוסף היא מגשרת מוסמכת ובעלת הסמכה, לשמש דירקטורית בחברות ולעריכת ייפוי כוח מתמשך מטעם משרד המשפטים.

עורכי הדין סיגל בר אל וגבאי יגאל
גבאי ובר-אל. הדרך לפתרון הסכסוך היא מחוץ לבתי המשפט

אל עולם המשפט הגיעה לאחר שעבדה בחברת היי טק שלאחריה עשתה הסבה במסגרתה עבדה שנים רבות בתחום החינוך וההוראה. לעו”ד בר-אל התמחות בהוראת העברית. כישורי השפה הגבוהים יחד עם ניסיון רב בחינוך הולידו שילוב מנצח בניהול תיקי משפחה.

המצוינות באקדמיה מתבטאת גם בעשייה המשפטית היומיומית. לעו”ד בר-אל כתיבה משפטית ייחודית בעלת חותמת אישית המזוהה עמה, והיא ידועה בכך שכל תיק מטופל על-ידה באופן יסודי ולאחר מחקר מעמיק בספרות המשפטית ובפסיקה.

עו”ד בר-אל התמחתה במשפט אזרחי – מסחרי, ולאחר מכן פנתה לעסוק בתחום המעמד האישי ודיני הירושה באופן עצמאי. עו”ד בר-אל היא בוגרת אוניברסיטת בר אילן בסוציולוגיה, במדעי המדינה ובחינוך. ההשכלה המגוונת של עו”ד בר-אל ועובדת היותה מגשרת מוסמכת הולידה חשיבה משפטית ייחודית למשרד, חשיבה אשר נשענת על מספר תחומי ידע מגוונים לצד אימוץ גישות מיוחדות מעולם הגישור ומעולם העסקים.

הייחוד נובע מפיתוח יצירתי וחדשני עליו שקדה עו”ד בר-אל. הצלחת השיטה נשענת על שיתוף פעולה עם עורכי דין המאמינים בשיטה זו ופועלים במשותף תוך השגת תוצאות משפטיות אופטימליות ותוך צמצום ההשלכות הקשות הכרוכות בהליכים משפטיים. זאת גם הייתה החשיבה שבבסיס שיתוף הפעולה הראשוני עם עו"ד גבאי.

ניסיון מקצועי עשיר

מעטים האישים אשר באמתחתם ניסיון מקצועי כה עשיר בעבודה בתחום דיני העבודה, המסחר והתאגיד כמו זה של עו"ד יגאל גבאי. מעטים אף יותר’ אלו בעלי התעוזה כעו”ד גבאי לעזוב בהינף יד קריירה משגשגת ומצליחה בתפקידי מפתח בחברות גדולות במשק לרבות תפקיד מנכ”ל לאורך שנים רבות ולהפוך למשפטן ומאוחר יותר לעו"ד מצליח בתחומו.

עורכי הדין סיגל בר אל וגבאי יגאל
בר-אל וגבאי. התחברו בזכות משבר הקורונה

שינוי הקריירה של עו”ד גבאי כפי שמעידים מכריו, נעשה מתוך שליחות אמיתית לאהבת המקצוע. עו”ד גבאי, איש משפחה למופת, קצין ביחידה לוחמת, גדל בשולי החברה אך ראה בכך נקודת חוזק היכן שאחרים היו מבכים על מר גורלם. עו”ד גבאי הוכיח יצירתיות ונחישות עת התמודד עם מכשולי החיים וצלח בעוז כל אתגר בעודו מטפס בהתמדה ויסודיות אל מחוזות חפצו.

לאחר שחרורו מצה”ל, סיים בהצטיינות תואר במנהל עסקים ופנה לעבוד ברשתות תאגידים בארץ ובמהרה התקדם לתפקידי מפתח בכירים. תוך כדי מילוי תפקידו למד משפטים, ומאוחר יותר הוסמך גם לשמש דירקטור בחברות ולעריכת ייפוי כוח מתמשך
כישוריו של עו”ד גבאי עשו שמות בין בעלי התאגידים הגדולים, והוא התקבל כמנהל של אחת החברות הגדולות במשק, עבד בחריצות בתפקיד זה מעל 15 שנים ולאחר מכן התמנה כמנכ”ל באחת מהחברות הגדולות במשק. לאורך כל שנות הקריירה המקצועית חידד עו"ד גבאי את כישוריו הניהוליים, יכולתו החדה לניהול מו”מ, גישור ומקצועיותו חסרת הפשרות.

כיום עו”ד גבאי מתמחה בדיני העבודה, המסחר והתאגיד וייחודו בנוף המשפטי הינו ניסיונו העשיר בעבודה מול עובדים, מעסיקים וכיוצ”ב ויכולתו הפנומנאלית להשיג תוצאות מוכחות!

עמיתיו של עו”ד גבאי יודעים היטב לספר על נעימות הליכותיו, והיותו מעל לכל דבר אדם אנושי וחם אשר מעולם לא נתן לעברו העשיר לפגוע בצניעותו.

עו”ד גבאי מתמחה בליטגציה, גישור, ניהול מו”מ, דיני עבודה, מסחר ותאגיד משני צידי המתרס.

עורכי הדין סיגל בר אל וגבאי יגאל
גבאי ובר-אל. משרד עם מסר חברתי

הדרך לפתירת הסכסוך – מחוץ לביהמ"ש

לדברי השניים, נקודת המוצא בעשייה המשפטית היא שניתן לפתור כל סכסוך באמצעים נוספים המצויים מחוץ לכותלי בית המשפט. העובדה כי שני עורכי הדין הם גם מגשרים תורמת תרומה ניכרת לסביבה משפטית נטולת מתח הדוגלת בכבוד הדדי גם כלפי הצד שכנגד. רק במקרים חריגים ויוצאי דופן ,כשהצד השני איננו מותיר ברירה או נכון לשיתוף פעולה, יצאו השניים למאבק חסר פשרות כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

המשרד המשותף משלב תחת קורת אחת ניסיון משפטי בתחומי משפט אזרחי, , דיני עבודה משפחה ומעמד אישי. תפיסת הייצוג המובילה במשרד מושתתת על היכולת להעניק מענה ייחודי המותאם אישית ללקוח תוך מתן שירות הוליסטי תחת קורת גג אחת.

עורכי הדין גבאי בר-אל עובדים מייצגים יחד בבתי המשפט השונים, ומטפלים בכל תיק במשותף החל מקבלת הלקוח ומתן ייעוץ, וייצוג בבתי המשפט עד לשלב הסופי. הייחודיות שבעבודתם ניכרת בהצלחות משפטיות מרשימות כפי שמעידים לקוחותיהם.

לאתר משרד עוה"ד גבאי בר-אל לחצו כאן

_________________________________________________

משרד עוה"ד גבאי בר-אל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות