בן 22 נאשם באונס אחיותיו: "אל תספרו להורים"

למחוזי בי-ם הוגש כתב אישום נגד תושב העיר ולפיו הוא ביצע עבירות מין בשתי אחיותיו, בנות 12-15, במשך 6 שנים. הוא חילק להן ממתקים כדי שלא יחשפו את הסוד
נעמה כהן |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (יום ד') לבית המשפט המחוזי בבירה כתב אישום נגד תושב העיר, 22, המייחס לו ביצוע עבירות מין בשתי אחיותיו הקטינות. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בין השנים 2020-2014 ביצע הנאשם, בהזדמנויות רבות, עבירות מין בשתי אחיותיו (15 ו-12) וזאת בניגוד לרצונן. עבירות המין בוצעו בבית המשפחה והנאשם נהג לתת להן מעת לעת ממתקים והורה להן שלא יספרו לאיש על מעשיו וישמרו זאת בסוד. מעשיו פסקו לאחר שהפסיק להתגורר בבית המשפחה.

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות רבות של מעשה סדום, מעשה סדום בבת משפחה, אינוס, אינוס בת משפחה, מעשים מגונים ומעשים מגונים בבת משפחה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בנושא: הפרקליטות מבקשת להחמיר בעונשו של עבריין מין

המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט העליון הודעת ערעור על קולת עונשו של הנאשם, מרדכי אללו, בשנות ה-60 לחייו, שהורשע בביצוע עבירות מין ברשת האינטרנט, ונידון לעונש של שנת מאסר בפועל בלבד. לעמדת הפרקליטות, מעשיו של הנאשם הינם חלק מתופעה בממדים מדאיגים של תקיפות מיניות כלפי קטינים ברשת, תוך ניצול הפלטפורמה הווירטואלית לסיפוק דחפים ומאווים מיניים ועל כן, "מדיניות הענישה הראויה לעבירות מסוג זה, חייבת לבטא את הסלידה העמוקה מהמעשים, בניסיון לייצר הגנה לקטינים ברשת, ועל אחת כמה וכמה עם עליית השימוש בפלטפורמות טכנולוגיות ונגישותן לקטינים מגיל צעיר מאוד".

נתונים שהוצגו בפני הוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת ושהובאו בהודעת הערעור, מלמדים על העלייה האדירה בממדי התופעה, לפיהם בשנת 2021 טופלו במוקד 105 כ-11,771 אירועים של פגיעה בקטינים ברשת וניתן מענה ל-32,727 שיחות, כשסה"כ אירועי הפגיעה ברשת שהתקבלו במוקד מיום הקמתו (6.2.18) עומד על 32,295, דהיינו, מעל לשליש מהאירועים שדווחו במוקד היו בשנת 2021.

יצוין, כי כ-29% מסך האירועים שדווחו היו אירועי פגיעה על רקע מיני, כש-50% מהפונים למוקד היו ההורים ורק 25% היו פניות של הנפגעים עצמם. 70% מהנפגעים הן בנות וכ-31% מהפגיעות בהן הן עבירות מין, כשהיתר מתחלק בין הפצת תמונות ובריונות (16%), איום באובדנות (15%) והפצת תמונות ו/או סרטונים מיניים (7%).

___________________________________________________

עו"ד אמיר ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות