נאשם בתקיפה מינית של 3 נערים: "אם תספרו אקרא למשטרה"

סעוד פואגרה, בן 40 מבית לחם, נאשם בביהמ"ש המחוזי בי-ם כי הגיע לחגיגות יום העצמאות בבירה, הציג עצמו בפני הקטינים כמתנדב במשטרה או וביצע בהם עבירות מין
רונן לוי |
מתקפה רגשית מתוחכמת. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (יום ג') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד סעוד פואגרה, בן 40, תושב בית לחם, בגין ביצוע עבירות מין בשלושה קטינים בערב יום העצמאות באזור מרכז העיר. פואגרה נאשם בעבירות של מעשה סדום, מעשים מגונים, סחיטה באיומים, התחזות כעובד הציבור, הטרדה מינית והפרת תנאי רישיון.

על פי כתב האישום, הנאשם, תושב בית לחם, החזיק בהיתר כניסה לישראל לצורך ליווי חולה לבית החולים שערי צדק. בערב יום העצמאות, בזמן ששלושה קטינים בני 16-15 בילו יחד באזור גן העצמאות בירושלים, פנה אליהם הנאשם והציג את עצמו בכזב כמתנדב במשטרה ובהמשך כחוקר סמוי במשטרה.

הנאשם, כך לפי כתב האישום, ביצע בקטינים עבירות מין תוך שהוא מאיים עליהם כי אם יסרבו לבקשותיו הוא יזמין להם משטרה, בין היתר, הנאשם מישש את גופה של אחת המתלוננות מעל בגדיה. בשלב מסוים הנאשם עזב את הקטינים וחזר אליהם כעבור מספר שעות, אז ביצע מעשה סדום באחד הקטינים במבנה פתוח ונטוש בקרבת מקום.

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום, מעשים מגונים, סחיטה באיומים, התחזות כעובד הציבור, הטרדה מינית והפרת תנאי רישיון.

פדופיל נאשם: הפר צו פיקוח ופגע מינית ב-3 נערים

בשבוע שעבר הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד דוד חוצ'ינסקי, בן 56, בגין ביצוע עבירות מין ב-3 קטינים בני 14 במקווה בקרית מלאכי. חוצ'ינסקי, עבריין מין מורשע שריצה עונשי מאסר בעבר, הפר, לפי האישום, צו פיקוח, הגיע למקום ושם ביצע בנערים מעשים מגונים. לצד הגשת כתב האישום הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו זאת על רקע מסכונתו. "כנגד הנאשם", נכתב בבקשת המעצר, "קמה עילת מעצר שכן המשיב ניצל את תמימותם של הקטינים ובשל העובדה שהיו לבדם במקווה. המשיב ביצע את העבירות כשהוא יודע שהוא מפר את תנאי הפיקוח".

על פי כתב האישום, הנאשם שהינו תחת צו פיקוח ומעקב לפי חוק ההגנה על הציבור מפני עברייני מין, הגיע במהלך חג הפסח למקווה, הבחין כי שלושה קטינים טובלים בבריכת המקווה, וביצע בהם מעשים מגונים בנסיבות אינוס.

"הנאשם", נכתב בכתב האישום, "ניצל את תמימותם של הקטינים והעובדה שהיו לבדם במקווה, כשהוא יודע שהוא מפר את תנאיי הפיקוח". כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשים מגונים בקטינים שטרם מלאו להם 16 בנסיבות אינוס, ניסיון למעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 והפרת צו פיקוח.

____________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות