חשד: סיממו גברים שהכירו בטינדר וגנבו פרטי אשראי

בתום חקירה שהחלה לפני מספר חודשים נעצרו 4 חשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בחשד לביצוע מקרי השוד. במשטרה טוענים כי עד כה אותרו 23 קורבנות
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה ארבעה חשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, חלקם מת"א וחלקם שוהים בלתי חוקיים, בחשד כי סיממו קורבנות שהכירו באפליקציית היכרויות ושדדו אותם. היום (יום ד') הותרו לפרסום שמות החשודים, ונגד חלקם הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום. במשטרה קוראים לגברים נוספים להתלונן כשעד כה היא הצליחה לאתר 23 קורבנות.

המשטרה פתחה לפני מספר חודשים בחקירה סמויה עם קבלת תלונות של מספר גברים בגין מעשי שוד וגניבות כרטיסי אשראי ומשיכות של עשרות אלפי שקלים. בתלונתם סיפרו הגברים כי קבעו להיפגש עם החשודים דרך אפליקציית היכרויות "גריינדר".

במהלך המפגשים החברתיים, כך לפי החשד, החשודים הגישו לקורבנות משקאות מהולים בחומר החשוד כסם "ג'י" ולאחר שהקורבנות נרדמו, כפתו אותם, גנבו מהם את כרטיס האשראי שלהם, שחזרו את הקוד הסודי דרך הנייד של הקורבנות ומשכו באמצעות הכרטיסים עשרות אלפי שקלים במזומן.

תמונת אחד החשודים, כפי שפרסמה המשטרה

החקירה העלתה כי לאחר שהחשודים סיממו את הגברים שהכירו, כפתו אותם, שדדו מהם את כרטיסי האשראי, שחזרו את הקוד הסודי באמצעות הנייד של הקורבנות ומשכו בכספומטים עשרות אלפי שקלים.

המפגש החברתי הפך לשוד אלים

לפני כשבועיים וחצי, החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של 4 חשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם מת"א ע"י שוטרי מרחב ירקון. שניים מהחשודים שוחררו במהלך דיון בבית משפט השלום בת"א בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

חשוד נוסף בשוד הגברים. צילום באדיבות המשטרה

החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב ירקון וחוקריה הצליחו לאתר עד כה 23 קורבנות בפרק זמן של מספר חודשים החל מתחילת שנה זו. מעצרם של שני חשודים נוספים, האחד, שאכר אללה אבו שהים, שוהה בלתי חוקי בן 24 מטול כרם והשני, אביתר בן אבי, בן 29 מת"א, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א והיום הוארך מעצרם של החשודים ב-4 ימים נוספים ועד ל-13 במאי. עוד באותו דיון הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע, בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כבר בימים הקרובים כתבי אישום ובקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

במהלך דיון שהתקיים בבימ"ש השלום בת"א, הותרו לפרסום שמם ופרטיהם המזהים של החשודים והמשטרה קוראת לקורבנות נוספים שנפגעו מהחשודים, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה לביתם או למשטרת מרחב ירקון.

_________________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות