אישום: דקרו אב ובנו בגלל שביקשו שקט

לביא זבלונוב, 23, ולוי סימנדוייב, 21 מאור עקיבא, נאשמים בתקיפה, לאחר שהגיעו לבניין מגורים בשעת לילה מאוחרת וכשהתבקשו להיות בשקט שלפו סכין ודקרו שניים
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד לביא זבלונוב, 23, ולוי סימנדוייב, 21, תושבי אור עקיבא בגין חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית ושיבוש מהלכי משפט לאחר שדקרו אב ובנו בעקבות קטטה בה היו מעורבים בשכונת מגוריהם.

על פי כתב האישום, בשעות הלילה המאוחרות בעת שהמתלונן וחבריו ישבו בכניסה לבניין מגורי המתלונן, הנאשמים וחבריהם הגיעו לבניין ובינם לבין המתלונן וחבריו, אשר ביקשו שיפסיק לצעוק כדי לא להעיר את השכנים בבניין, התפתחו חילופי דברים.

אחד הנאשמים, כך מתואר בכתב האישום, תקף את חברו של המתלונן, ולאחר מכן תקף את המתלונן. המתלונן הכה את אחד הנאשמים ואז שני הנאשמים החלו להכות את המתלונן ולבעוט בו, והמשיכו במעשיהם אף לאחר שנפל לקרקע. לאחר שהפרידו בניהם, עלה המתלונן לביתו, הצטייד בסכין, חזר למקום וחתך את אחד הנאשמים בעורפו.

סכין בשיחים

הנאשמים התרחקו מהמקום וחזרו כעבור מספר שניות כשהם מצוידים במסגרת של תמונה העשויה מעץ. הנאשמים תקפו את המתלונן באמצעות מסגרת העץ, עד שנשברה כתוצאה מהמכות, ואף דקרו אותו בראשו ובכל חלקי גופו באמצעות סכין ושברי מסגרת העץ.

בכתב האישום מתואר, כי בהישמע הצעקות, התעורר אביו, 75, של המתלונן ויצא מביתו כדי לראות מה מתרחש. בשלב זה התקרב אחד הנאשמים לאביו של המתלונן ודקר אותו בבטן. לאחר מכן ברחו הנאשמים מהמקום ברכב, כשאחד הנאשמים לקח עמו את הסכין. הנאשמים נסעו לבית החולים לצורך קבלת טיפול רפואי ושם סמוך לכניסת בית החולים השליך אחד הנאשמים את הסכין לשיחים.

המתלוננים האב והבן הובהלו לבית החולים על ידי מד"א, כאשר הבן במצב קשה והאב במצב בינוני. לצורך טיפול בפגיעות המרובות שנגרמו לו, אושפז הבן ונאלץ לעבור ניתוח לתיקון הפגיעות באיברים הפנימיים, כולל כריתת הטחול. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

_______________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות