אנס פליטה מאוקראינה ואיים: "חסר לך שתספרי"

אולכסן וינוקור, 50 מאשדוד, נאשם בביהמ"ש המחוזי בב"ש כי תקף מינית צעירה כבת 19 שנמלטה לישראל מהמלחמה באוקראינה לאחר שהציע לסייע לה למצוא עבודה בניקיון
נעמה כהן |
פליטים מאוקראינה בגבול הונגריה. צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד אולכסן וינוקור, בן 50 מאשדוד, בגין ביצוע עבירות מין בצעירה בת 19, שנמצאת בישראל כפליטה מאוקראינה. וינוקור נאשם כי הכיר לפני כחודש את הצעירה שנמלטה לישראל מהמלחמה בארצה והציע לסייע לה למצוא עבודה בניקיון, אך ניצל את כוחו כדי לאנוס אותה. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה, מעשה סדום והדחה בחקירה וכי איים עליה לאחר המקרה שלא תספר לאיש על שאירע. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, השניים הכירו בערב ליל הסדר אצל חברים משותפים והנאשם הציע לסייע למתלוננת במציאת עבודת ניקיון בתקופה שתשהה בארץ. מספר ימים לאחר שהכירו, הציע הנאשם להסיע את המתלוננת לעבודת ניקיון שסידר לה והמתלוננת, אשר נתנה אמון בנאשם, הסכימה ונסעה איתו.

"אדם חסר גבולות"

הנאשם, כך נטען בכתב האישום, ניצל את תמימותה של המתלוננת והעובדה שאינה יודעת את השפה ולקח אותה לצימר. משהבינה המתלוננת שהנאשם לא לוקח אותה לעבוד, ביקשה ממנו שיחזיר אותה הביתה, אך הנאשם הצליח לשכנע את המתלוננת והיא נכנסה יחד עימו לצימר, שם אנס אותה וביצע בה מעשה סדום ומעשי מגונים.

במקביל להגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם וינוקור עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו צוין, כי התנהגותו של הנאשם "מעידה על אדם חסר גבולות, שניצל את העובדה שהמתלוננת, נערה בת 19 בלבד, שוהה בארץ תקופה קצרה, נזקקת לכסף ולעבודה, אינה מכירה את השפה ולא הכירה את האזור שלקח אותה. הנאשם התעלם מכל דבריה ורצונותיה וגם כשביקשה ללכת, מנע זאת ממנה ובסופו של אירוע, גם איים עליה כדי למנוע ממנה לגלות את מעשיו בה".

___________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות