יאיר נתניהו עולה למתקפה: ממי הוא תובע לשון הרע?

בנו של רה"מ לשעבר המתגונן בימים אלו בתביעות שהגישו נגדו אבי אלקלעי ודנה כשדי, משיב מלחמה בתביעה שהגיש נגד מי שמייצגת אותם: "קראה לי דפקט וסרסור"
דנה לווינסקי |
יאיר נתניהו בביהמ"ש, מרץ 2021. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה תביעת לשון הרע על ידי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, ח"כ בנימין נתניהו.

נתניהו הבן, המסובך בימים אלו בתביעות דיבה שהגישו נגדו עורך וואלה לשעבר אבי אלקלעי ודנה כשדי, החליט להשיב מלחמה בצורה מקורית: הוא הגיש תביעת לשון הרע נגד מי שמייצגת את התובעים נגדו, עו"ד עילית גלעד, בטענה כי זו הסיטה נגדו ברשתות החברתיות, כינתה אותו ואת אימו "מטורפים", ייחסה לאימו התמכרות לאלכוהול וכתבה עליו שהוא "דפקט וסרסור". כתב הגנה טרם הוגש.

על פי התביעה, בכל תקופת ייצוגם של אלקלעי וכשדי, טוען נתניהו כי עו"ד גלעד, פרסמה עשרות פרסומים ברשת הטוויטר, שם לטענתו היא מוציאה באופן שיטתי את דיבת התובע רעה.

עיון בדף הטוויטר של הנתבעת מבהיר כי אין יום בו היא לא מתייחסת לתובע לפחות פעמיים ביום.

לטענת נתניהו הבן עו"ד גלעד פרסמה חומרים מפגישות גישור חסויות ביו אלקלעי וכשדי ונתניהו – בה משמשת הנתבעת כבאת-כוחם של אלקלעי וכשרי – כל זאת ברשת הטוויטר.

"קראה לאבא שלי דיקטטור"

לדברי נתניהו הבן, עו"ד גלעד מסיתה כנגדו באופן שיטתי, מכנה אותו ואת אימו "מטורפים", "מכורים לטיפה המרה", טוענת כי אימו של התובע חיה "על כדורים", "כדורי הרגעה", מכנה אותו שוב ושוב ״דפקט״, ״סרסור״, ״שרץ״ מאיימת על חייו, על חיי אמו, על חיי אביו – בנימין נתניהו – מכנה אותו "דיקטטור" "עילג" ומכנה אותו בכל כינוי דיבתי אשר ניתן להעלות על הדעת.

עוד צוין בתביעה כי ב-7 בספטמבר 2020, התייחסה הנתבעת לפרסם התובע ברשת הטוויטר הנוגע למפגיני שמאל, הבהירה כי היא אחת מן המפגינים הללו, ואיימה לטענתו על חייו במילים " אתה מותח את הסבלנות שלנו".

"הנתבעת, עו״ד העוסקת בדיני לשון הרע, מודעת היטב לחומרת מעשיה", כתב נתניהו בכתב התביעה. "יובהר, כי מלבד היות הנתבעת עורכת דין אשר פועלת בשירותם של אלקלעי וכשדי, היא הייתה מפגינה קבועה בהפגנות ברחוב בלפור ובפתח תקווה כנגד ראש הממשלה לשעבר, אבי התובע והיא נותרה פעילה פוליטית עד עתה".

עוד נכתב בתביעה, כי "במסגרת פעילות זאת היא מאיימת על חיי התובע וחיי משפחתו ברשת הטוויטר באופן עקבי, כאמור לעיל ולהלן. הנתבעת חצתה את הקווים, ועושה שימוש בפעילותה כעורכת דין מייצגת בהליכים כנגד התובע, כדי לקדם את פעילותה הפוליטית וכדי לרדוף אותו".


עו"ד ליאור שבי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות