ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ישלם 170 אלף שקל לעובד עיריית רמת גן שהוציא את דיבתו.

בבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את הערעור שהגיש ראש עיריית רמת גן שאמה הכהן, על החלטת שופטת בית משפט השלום ריבה ניב, שפסקה כי הוציא את דיבתו של עובד העירייה חיים קרשניקר.שאמה ערער על ההחלטה ועל גובה הפיצוי שנקבע – 170 אלף שקל ועוד 30 אלף שקל הוצאות משפט.
נעמה כהן |

השופטת ניב קבעה כי כרמל לא נהג בתום לב ו"לא היסס לצאת במסע רדיפה, עד כדי סילוק התובע ממשרתו, זו ששכרה היה מועט, דרישותיה נמוכות".

הבוקר דחה בית המשפט את הערעור. הרכב השופטים בערעור מצא לנכון לציין בדיון כי אמירותיו של שאמה הכהן לא היה בבחינת הבעת דעת, אלא חציית גבול באופי ההתבטאות המהווה לשון הרע.

עו"ד שלומי וינברג, פרקליטו של קרשניקר, אמר לאחר החלטת המחוזי ״בית המשפט העביר מסר חשוב היום שצריך לשמור על שמו הטוב של אדם ומי שפוגע בשמו – בפייסבוק או בכל מקום אחר – צריך לשלם על כך".

עו"ד וינברג הוסיף כי "הלקוח שלי סבר שמגיע לו פיצוי גבוה יותר, אבל בכל מקרה הוא שמח שהעניין הזה מאחוריו ושמו הטוב נשאר כשהיה". מייד אחרי הדיון בערעור של קרשניקר התקיים דיון בערעור נוסף שהגיש כרמל שאמה הכהן נגד פסק דין נוסף שניתן בעניינו בנושא הוצאת לשון הרע נגד גיסו של עובד ההנדסה, סגן ראש העירייה, משה רווח.
בעניין זה פסקה השופטת ריבה ניב כי כרמל ישלם לרווח 280 אלף שקל פיצוי ועוד 46 אלף שקל הוצאות משפט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות