פרסום ראשון 120משפחות שכולות לשר המשפטים אמיר אוחנה פטר את עו"ד לאה צמל מהסניגוריה הציבורית

השר אמיר אוחנה

עו"ד לאה צמל עובדת שנים רבות בסניגוריה הציבורית ומגנה על מחבלים ובני משפחותיהם, בעבר הגיש הארגון בצלמו בקשת חופש מידע להבין בכמה היא משתכרת בשנה מהסניגוריה הציבורית. אך עו"ד לאה צמל סרבה שפרטים אלו ייחשפו והבקשה נדחיתה.
במכתב שמתפרסם פה לראשונה נכתב
"בשנים האחרונות אנחנו נושאים על גבינו את התואר משפחות שכולות .מדובר בתואר קשה וכואב אשר כל רגע ורגע בחיינו ובחיי משפחתנו דוקר בנו שוב ושוב .כולנו מנסים להשתקם ומנסים למנוע הצטרפות של עוד משפחות
ל"משפחה " שלנו בהמשך המכתב המשפחות השכולות מוסיפות בשנים האחרונות אנחנו נפגשים שוב ושוב בדמותה של עו"ד לאה צמל אשר מייצגת את רוצחי היקרים לנו מכל . בנים, בנות, בעלים, נשים, אבות ואמהות.
לתדהמתנו מתברר שלאה צמל מוגדרת כסניגורית ציבורית בתיקים רבים. משמע שאנחנו מכספינו משלמים את משכורתה של אותה אחת. נדגיש לאה צמל אינה מייצגת מחבלים, אלא תומכת בהם. בעבר לאה צמל הביעה מפורשות תמיכה ברצח מתנחלים ואך נחקרה על כך במשטרה בהוראה אישית של היועמ"ש לממשלה דאז יוסף חריש.בנוסף בסרט על חייה היא אומרת מפורש שהמחבלים רוצחי הנשים והילדים הינם לוחמי חופש. ולא מחבלים וחיות אדם .
נדגיש ונאמר זכותה להגן על מרשיה אולם אין מדובר בהגנה אלא בהפצת שנאה הסתה. העובדה השיא מייצגת מחבלים אינה מתירה לה להצדיק את מעשיהם. כל זה מביא לפיגועים נוספים ולשחיקת ההרתעה. וכל זה בכובעה כמייצגת את המדינה ובמימון המדינה.רק לאחרונה בראיון בעיתון הארץ אמרה לגבי הלינץ המזעזע בו היא ייצגה את חלק ממבצעי הלינץ "איזה לינץ מי ישמע". לסיכום מדגישות המשפחות לא ייתכן שנציג המדינה בכובעו זה יפיץ שנאה הסתה ותמיכה בטרור ורצח אזרחים חפים מפשע אשר כל פשעם הוא יהדותם.
אנו מוסיפים וטוענים כי אף מחבל לא אמור להיות זכאי להגנה משפטית מכספי משלם המיסים אבל בוודאי ובוודאי ללאה צמל אין זכות בעולם לייצג את המדינה . נודה לך על הסרתה ממערך הסניגורים הציבורים נודה למענה אישי מכבודו.
מארגון בצלמו שמלווה את מאבק המשפחות השכולות נמסר "לאה צמל הינה תומכת טרור ואינה ראוייה לייצג את המדינה. אנחנו קוראים לשר אמיר אוחנה לזמן את לאה צמל לשימוע וככל שתסרב לגנות פומבית רצח מתנחלים לפטר אותה מיידית מעבודה בשירות המדינה. לא ייתכן שעובד מדינה יתמוך בטרור ורצח. אנחנו קוראים לשר אוחנה להוכיח משילות בפועל"

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות