נהג אוטובוס נאשם בדריסתה למוות של הולכת רגל במעבר חצייה

זאת בעקבות תאונה קטלנית שארעה ביבנה בחודש ינואר האחרון. כתב אישום הוגש גם נגד תושב אבו גוש, על גרימת מותה ברשלנות של נהגת שעצרה בצד הדרך
אייל חן |
אילוסטרציה envato

הפרקליטות העמידה לדין שני נהגים שהיו מעורבים בתאונות קטלניות: לבית המשפט לתעבורה מרכז, הוגש כתב אישום נגד מוחמד עבדאלרחמאן, 20, מאבו גוש, בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית של ג'נט דעבול ז"ל, בתאונת הדרכים הקטלנית שארעה בכביש 431 בחודש דצמבר 2021. במקביל, הגישה פרקליטות מחוז מרכז, לבית המשפט לתעבורה מרכז כתב אישום כנגד נהג האוטובוס אליעזר כהני, 63, מאשדוד, בגין גרימת מוות ברשלנות של הולכת הרגל חיבה ישראלוב ז"ל במעבר חציה בעיר יבנה, בחודש ינואר האחרון.

לפי כתב האישום שהוגש נגד עבדאלרחמאן, הוא גרם למותה ברשלנות של דעבול בחודש דצמבר האחרון. לפי האישום הוא נהג בשעת לילה ברכב פרטי כשלצדו ארבעה נוסעים קטינים, בדרכם מראשון לציון לביתם שבאבו גוש. במהלך הנסיעה, ודקות קודם לתאונה, נהג הנאשם באופן רשלני ופרוע, בכך שעקף כלי רכב ללא איתות, תוך זגזוג מהיר ביניהם, בעודו נוסע במהירות של כ-180 קמ"ש. במהלך הנהיגה אף העיר אחד הקטינים ברכב לנאשם, אודות אופן נהיגתו.

עקיפה מסוכנת מימין

באותה עת, נהגה ג'נט דעבול ברכבה בכביש ובשלב מסוים עצרה את הרכב בשול הדרך על שטח הפרדה. בשלב זה, יצא הנאשם לעקיפה מימין של משאית אשר נסעה לפניו בנתיב, תוך ששדה ראייתו חסום. הנאשם סטה ימינה, לעבר שטח ההפרדה, בו הייתה דעבול והתנגש ברכבה. כתוצאה מהתאונה, נקבע מותה של דעבול במקום. כמו כן נגרמו חבלות בדרגות שונות לקטינים ששהו ברכבו של הנאשם, כאשר אחד מהם אף הורדם והונשם ועדיין מאושפז בגין הפגיעה.

בגין האמור, נאשם עבדאלרחמאן בעבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית, נהיגה ברכב בקלות ראש או ברשלנות אשר גרמה לתאונה בה נחבל אדם חבלה של ממש וניזוק רכוש, נהיגה ברכב בקלות ראש או ברשלנות אשר גרמה לתאונה בה נחבל אדם חבלה ונהיגה ברכב בקלות ראש וחוסר זהירות.

דריסה על מעבר החצייה

במקביל, הגישה פרקליטות מחוז מרכז, לבית המשפט לתעבורה מרכז כתב אישום כנגד נהג האוטובוס אליעזר כהני, 63, מאשדוד, בגין גרימת מוות ברשלנות של הולכת הרגל חיבה ישראלוב ז"ל במעבר חציה בעיר יבנה, בחודש ינואר האחרון.

על פי כתב האישום, הנאשם שימש נהג אוטובוס ונסע ברחוב העצמאות בעיר יבנה. אותה העת חצתה את הכביש במער חציה הולכת הרגל חיבה ישראלוב ז"ל. הנאשם לא הבחין בישראלוב, ופגע בה עם חזית האוטובוס בעודה צועדת על מעבר החציה. כתוצאה מן הפגיעה הוטחה ישראלוב אל הכביש ומותה נקבע במקום.

___________________________________________________

עו"ד ערן דמרי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות