"הקצין לאבטחת אישים" הודה במרמה ובגניבה

רותם מזרחי, תושב המרכז, הורשע כי הציג את עצמו בפני נשים שפגש ש"כרותם ברסלר", שיקר לגבי עיסוקיו ומקום מגוריו והצליח להוציא מהן במרמה מאות אלפי שקלים
אייל חן |
שוד בחנות "סופר יהדות" - אילוסטרציה
אילוסטרציה

שופט בית משפט השלום בתל אביב, עלאא מסארווה, הרשיע את רותם מזרחי, על פי הודאתו בריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה, ריבוי עבירות של גניבה וגניבה באמצעות כרטיס אשראי. מזרחי הורשע בכתב אישום מתוקן במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות. בין הצדדים לא הושגה הסכמה על עונשו של הנאשם ועל כן גזר דינו יינתן בהמשך.

במסגרת הסדר טיעון, הודה הנאשם בכתב אישום מתוקן, ממנו עלה כי נהג לגנוב ולקבל דברים במרמה מנשים שונות באמצעות הצגת מצגי כזב. בין היתר, נהג לשקר בנוגע לשמו, עברו, עיסוקו, מקום מגוריו ועוד. כך למשל, במהלך שנת 2019 יצר קשר עם י.ס באמצעות אפליקציית ההיכרויות לצורך מציאת מקום מגורים.

הנאשם, כך לפי האישום, הציג עצמו בפניה בשם "רותם ברסלר", וטען בפניה בין היתר כי הוא מתגורר בתל אביב, עובד ביחידה לאבטחת אישים ובעברו היה קצין ביחידת המסתערבים.

לאור מצגי השווא, אפשרה המתלוננת לנאשם להתגורר בביתה יחד עם בנותיה הקטינות. במהלך תקופת המגורים המשותפים גנב מביתה מיני אייפד וסכומי כסף שונים, בין היתר, גנב מאות שקלים מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות. הנאשם הודה בעובדות כתב האישום המתוקן אשר מייחס לו 7 אישומים נוספים בהם פעל באופן דומה.

במסגרת הסדר הטיעון לא הגיעו הצדדים להסכמות בנוגע לעונש ובקרוב יתקיימו הטיעונים לעונש ולאחריהם יינתן גזר דינו.

הזמינו משלוח ממסעדות ונפלו קורבן לעוקץ

הונאה מתוחכמת של בעלי עסקים ואזרחים תמימים בהיקף של מאות אלפי שקלים נחשפה והמשטרה עצרה שני חשודים במעשה. על פי החשד, השניים הצליחו להגיע לפרטי לקוחות שהזמינו משלוחים ממסעדות, יצרו קשר עם אותם הלקוחות ותוך השם מתחזים לנציגי המסעדות ביקשו וקיבלו את פרטי האשראי. החשודים נעצרו לאחרונה, והבוקר (יום ב')הגישה המשטרה בעניינם הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום לצד בקשה למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינם.

החקירה בפרשה זו החלה לפני יותר מחודשיים בעקבות מספר תלונות שהגיעו למשטרה מבעלי עסקים ואזרחים בעלי כרטיסי אשראי מכל הארץ. מהתלונות עלה חשד לביצוע עבירות הונאה באמצעות פרטי כרטיסי אשראי גנובים.

במהלך החודשיים האחרונים התנהלה החקירה באופן סמויה. מהחקירה עלה כי החשודים התקשרו למסעדות בכל רחבי הארץ, הציגו את עצמם כאנשי בטחון של חברת אשראי ועדכנו את עובדי המסעדה כי היתה בעיה בכרטיס האשראי של לקוחות עמם בצעו את הרכישה ביקשו מהם את המספר הטלפון ממנו הלקוח התקשר ואף וידאו עמם את סכום העסקה.

__________________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט עלאא מסארווה

___________________________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות