רצח משפחתי: אח אחד דקר, השני סייע

אסף מיודיק, 47, נאשם כי גרם למותו של ים בוחבוט, 22 באילת לפני כחודשיים. אחיו, זיו מיודיק, 53, נאשם כי החזיק את הקורבן כדי שלא יברח
רונן לוי |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד אסף מיודיק, 47, על רצח ים בוחבוט, בן 22 במותו באירוע שהתרחש בחודש פברואר השנה באילת. אחיו של הנאשם, זיו מיודיק, 53, נאשם בסיוע לרצח. לצד כתב האישום מבקשת הפרקליטות מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, על רקע סכסוך בין הנאשמים לבין משפחת המנוח והניסיון של אביו של המנוח לסיים את הסכסוך, הכה אותו אסף ודקר באמצעות סכין מטבח באורך של כ- 30 ס"מ. לאחר שנדקר, יצא אביו של המנוח מהבית וקרא לבניו. המנוח ואחיו הקטין הגיעו לסייע לאביהם, כשהם אוחזים בסכינים. בשלב זה, התפתח עימות בין הצדדים ובמסגרת העימות, דקר אסף מיודיק את המנוח, חמש פעמים בחזהו ובגבו, באכזריות רבה, וגרם למותו. כל אותה העת אחיו זיו סייע לו.

גם לאחר התמוטטות המנוח ארצה, אסף מיודיק המשיך לרדוף ולנסות לדקור את אחיו הקטין של המנוח, כאשר אחיו המשיך לתפוס את אביהם בחוזקה, כשהוא מתחנן בפניו שישחרר אותו על מנת שיעזור לילדיו. לאחר מכן, ברח הנאשם מהמקום והיה בבריחה במשך כשבועיים, עד שנעצר.

כתב האישום ייחס לאסף מיודיק ביצוע עבירות של רצח בכוונה וחבלה בכוונה מחמירה. אחיו הואשם בעבירה של סיוע לרצח בכוונה. הפרקליטות מבקשת לעצור את שני הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

העליון על עברייני מין: "איבדו צלם אנוש"

עוד בפלילים: בית המשפט העליון קיבל את ערעור הפרקליטות והחמיר את עונשי המאסר של שני נאשמים שהורשעו בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בצוותא כלפי צעיר. בית המשפט העליון ציין בפסק הדין, כי "לנסיבות קשות וחמורות אלה – עבירות מין ברף הגבוה, שמגיעות עד כדי אבדן צלם אנוש, כשהן נעשות בצוותא, בקורבן תמים, שנקלע באקראי בדרכם של המבצעים – ראוי ונכון לתת משקל ממשי ומכריע לעקרונות הגמול וההרתעה, בקביעת מתחם הענישה ההולם ובמיקום העונש בגדרו".

מדובר בצעיר בן כ-20 שנקלע לדרכם של הנאשמים- מוחמד ואניס עמאש, אשר ביצעו בו בצוותא, באלימות ובאכזריות, עבירות מין של מעשי סדום ומעשה מגונה בנסיבות מחמירות, כל אחד לפי חלקו. הנאשמים עקבו אחרי המתלונן, לאחר מכן רדפו אחריו, לקחו לו את הטלפון הנייד ותוך כדי איומים באמצעות מברג, ביצעו בו עבירות מין חמורות, ועזבו את המקום.

השופטים קיבלו את ערעור הפרקליטות והחמיר את עונשי המאסר של הנאשמים ל-15 ו-12 שנות מאסר בפועל, זאת רק כי ערכאת הערעור אינה ממצה את הדין עם הנאשם.

_____________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות