ירו בשני גברים וחטפו באיומי אקדח רכב מנהגת חולפת

המשטרה מנהלת מצוד אחר מספר חשודים שניסו לחסל שני גברים בכפר בענה מיד לאחר הירי הם השתלטו על כלי רכב שחלף במקום הוציאו באיומי נשק את נהגת כלי הרכב ונמלטו עם המכונית.
רונן חן |

על פי המשטרה האירוע התרחש לפני זמן קצר. על פי החקירה הראשונית בכפר בענה בוצע ירי לעבר שני גברים מהכפר האחד הם 65 וחברו בן 52.

השניים נפגעו מהירי הראשון בן 65 נפצע באורח אנוש וחברו נפצע בינוני צוותי מגן דוד אדום העניקו להם טיפול ראשוני בשטח ופונו אותם לבית החולים בנהריה ״למרכז הרפואי לגליל הובאו שני פצועי ירי מאירוע שהתרחש בכפר בענה, בו הם מתגוררים. מצבו של אחד הפצועים, בן 65, שנפגע בפלג גופו התחתון, מוגדר אנוש והוא עובר החייאה בחדר ההלם. מצבו של הפצוע השני, בן 52, שנפגע אף הוא בפלג גופו התחתון, מוגדר קל עד בינוני, והוא עובר בדיקות בחדר המיון״ אמר דובר בית החולים.

כאמור מחקירה ראשונית עולה, כי בעת בריחת החשודים מהמקום שדדו באיומי נשק רכב מנהגת. שהזדמנה לזירת הירי בכפר.

שוטרים של מרחב גליל שהוזעקו למקום הקימו מחסומים ועורכים סריקות נרחבות לאיתור החשודים בסיוע מסוק ממערך האווירי של משטרת ישראל.

החוקרים ובהם אנשי המעבדה לזיהוי פלילי אוספים ממצאים בזירת הארוע ופתחו בחקירה, הרקע לארוע עדיין לא ברור.

 width=
זירת האירוע
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות