על פי הבקשה, האישה רכשה רכב מסוג יונאי 20I וברכב שלה מותקנת על גבי מערכת המולטימדיה המקורית של היצרן מערכת מולטימדיה שפותחה על-ידי כלמוביל והמכונה Connected Car המדובר במערכת מולטימדיה טיפוסית עם אפשרויות שונות להאזנה למוסיקה, אפשרויות חיבור בין הטלפון החכם לבין הרכב לצורכי הפעלת פונקציות שונות (כגון קיום שיחות טלפוניות), אפשרות לנווט באמצעות מערכת המולטימדיה ועוד.
לטענת התובעת, מיד לאחר קניית הרכב היא נוכחה לדעת כי מערכת המולטימדיה Connected משופעת בתקלות, אשר לא זו בלבד שמעיבות הן על איכות הנהיגה והשימוש ברכב, אלא אף מעמידות את בעל הרכב בסיכון בטיחותי.
"כעבור כחודשיים ממועד קבלת הרכב לחזקתה (ביום 12.2.19), החלה המבקשת לגלות כי מערכת המולטימדיה שברכבה אינה תקינה כלל", נכתב בבקשה וצויין: "מערכת מולטימדיה תקינה, המשולבת ברכב, מופעלת באופן מיידי עם הנעת הרכב על-ידי המשתמש. וזאת, ללא צורך בביצוע פעולות נוספות. מערכת המולטימדיה Connected, לעומת זאת, פעמים רבות לא הופעלה כלל לאחר שהניעה המבקשת את רכבה., תקלה אופיינית אחרת שבה נתקלה המבקשת פעמים רבות, היא היכבות מערכת המולטימדיה מאליה בזמן נהיגה, וביצוע אתחול מחדש באופן עצמי, תקלה בדיבורית ואי תקינות המצלמה האחורית שלא מוצגת על המסך".
התובעת לדבריה ניגשה מספר פעמים למוסך מורשה של החברה, אולם התקלות חזרו על עצמם ולאחר שלוש פעמים שסירבה לגשת למוסך נשלח טכנאי למקום עבודתה לא פחות מ-10 פעמים ושלוש פעמים הוא החליף את המערכת אולם גם זה לא עזר. התובעת מציינת כי לאחר שהבינה כי כלמוביל אינה מצליחה להתמודד עם התקלות במוצר שהיא משווקת, נכנסה לדף העסקי שלה ב-facebook, ושם גילתה כי התופעה קיימת אצל עוד לקוחות רבים וכי אף הם סובלים מתקלות במערכת המולטימדיה שמותקנות בדגמים השונים של יונדאי.
בבקשה העריכה התובעת כי מספר האנשים שסובלים מהתקלות הם לא פחות מ-14,663 חברים, ותחת הערכה כי כל אחת ואחד מחברי הקבוצה זכאי לפיצוי בגין נזקיו (הממוניים והבלתי ממוניים) בסך של לא פחות מ-2,950 ש״ח, הרי שהנזק הקבוצתי המצטבר המוערך הינו בסך כולל של 43,255,850 שקלים. כאמור, חברת כלמוביל עדיין לא הגישה כתב הגנה