סגן ראש עיריית שדרות לשעבר הואשם בעבירות מרמה

אנטולי נחשונוב נאשם בעבירות מרמה ובהונאת נושים ובכך שבכדי לחמוק מתשלום חובותיו הסתיר את הכספים שקיבל על עבודתו בעירייה במשך כ-3 שנים
נעמה כהן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד סגן ראש עיריית שדרות לשעבר, אנטולי נחשונוב, המייחס לו ביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים והונאת נושים.

על פי כתב האישום, הנאשם כיהן בין השנים 2017-2013 כסגן ראש עיריית שדרות והיה אחראי על מחלקת הקליטה בעירייה. על חשבונות הבנק של הנאשם הוטלו עיקולים, בין היתר באמצעות רשות האכיפה והגבייה, לטובת נושים שונים, לרבות רשות המיסים ונושים אחרים.

בפרקליטות טוענים, כי בהיותו עובד ציבור, פעל הנאשם במרמה, עת ביקש ממקורבים שונים לקבל לחשבונות הבנק שלהם את המשכורות שלו מהעירייה, ובכך הסתיר מנושיו במשך כ-3 שנים תשלומי משכורת, בסך של כחצי מיליון שקלים.

בכתב האישום צוין, כי במעשיו, ביצע הנאשם, שהינו עובד הציבור, במסגרת מילוי תפקידו, מעשה של מרמה והפרת אמונים הפוגע בציבור, וכן פעל להונאת נושיו והסתיר מהם בדרכי מרמה את שכרו כעובד ציבור.

סגן ראש עיר מהצפון נעצר בחשד לקבלת שוחד

השבוע פורסם כי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עצרה שישה חשודים, ביניהם סגן ראש עיר מהצפון בחשד לעבירות שוחד. על פי החשד ראש העיר פעל כדי להיטיב עם קבלנים ובעלי אינטרסים תמורת שוחד. במשטרה אמרו כי ימשיכו לפעול "בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי שלטון ומנהל תקין, במטרה לחשוף תהליכים פסולים ולהגיע לחקר האמת".

עם המעבר לחקירה גלויה, ולאחר חקירה סמויה שהתנהלה ביאח"ה בחודשים האחרונים בשיתוף יחידת יהלום ברשות המיסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, נעצרו שישה חשודים ועוכבו שניים נוספים לחקירה, בחשד למעורבות בעבירות של מתן שוחד, קבלת שוחד, מרמה בנסיבות מחמירות, חוק איסור הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, איומים ועבירות עפ"י פקודת מס הכנסה.

על פי החשד, פעל נבחר הציבור מתוקף תפקידו בוועדה לתכנון ובניה, בצוותא עם בני משפחתו ואחרים, על מנת להיטיב עם קבלנים ובעלי אינטרסים בתמורה לקבלת טובות הנאה לו, לבני משפחתו ולמקורביו. במהלך המעצרים בוצעו חיפושים בבתי החשודים ומשרדיהם ונתפסו מוצגים לצורכי חקירה.

מהמשטרה נמסר: "נמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי שלטון ומנהל תקין, במטרה לחשוף תהליכים פסולים ולהגיע לחקר האמת".


עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות