נאשמים בניסיון חיסול: "נקמת דם"

בתום חקירת משטרה הוגש כתב אישום נגד 4 חשודים, תושבי הצפון, שנתפסו בדרכם לפגוע בבני משפחה יריבה כשהוא מצוידים בקלצ'ניקוב ואקדח
רונן לוי |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

בתום חקירת המשטרה הוגש כתב אישום נגד ארבעת חשודים תושבי הצפון, בגין קשירת קשר לפגיעה באדם ונשיאת נשק שלא כדין, קבלה ושימוש ברכב גנוב, וכל זה על רקע נקמה במסגרת סכסוך בין המשפחות סיכול הרצח ומעצר החשודים התבצע על ידי שוטרי מחוז צפון בשעת מעשה "על חם" כששניים מהם היו חמושים בנשק מסוג קלצ'ניקוב ואקדח.

לפני מספר שבועות, נעצרו ארבעה חשודים שנסעו בשני כלי רכב, כשאחד מכלי הרכב נמצא כגנוב. ברכב אחד נעצרו נהג ושני חשודים כשהם חמושים ברובה קלצ'ניקוב ואקדח מסוג FN, כשהם טעונים ומוכנים לירי, בנוסף לכפפות, מסכות סקי ,כובעי גרב וקסקט, שמשמשים אותם כציוד להסוואה והעלמת ראיות, כמו כן נתפס בקבוק בנזין שבאמצעותו התכוונו החשודים להצית את הרכב לאחר ביצוע הרצח.

החשוד הרביעי נעצר לאחר מרדף כשנסע ברכב מילוט, מצויד באמצעי תצפית כולל אמצעים לראיית לילה וטלפון מבצעי שבאמצעותו היה בקשר עם שלושת החשודים הנוספים שנסעו ברכב השני. מעצרם של החשודים בוצע לאחר סיכול ניסיון רצח משולש בכפר מנדא שקדם לאירוע בו רכב מולכד במטען, במסגרת מאבק מתמשך בין ארגוני פשיעה ומעצרם של עשרה חשודים.

על פי החשד, ארבעת הנאשמים, שנעצרו, הם ממשפחת נהג הרכב שמולכד מספר ימים קודם לכן, מתוך כוונה לנקום ולרצוח את בני משפחות העצורים.

כלי הנשק: סקייטבורד

עוד בפלילים: היום (יום ב') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד גלאור קולשינג, בן 22, תושב קרית ארבע, שחבט באמצעות סקייטבורד בפניו של צעיר לפני כשבועיים במרכז העיר בירושלים. בית המשפט התבקש להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו וזאת בשל מסוכנותו ועברו הפלילי.

על פי כתב האישום, בין הנאשם וחבריו לקבוצת צעירים אחרת החל ויכוח באזור צומת הרחובות יפו והמלך ג'ורג'. במסגרת הוויכוח משך אחד מחבריו של הנאשם את המתלונן במעילו מאחוריו באופן שהוביל לאיבוד שווי משקלו ולנפילתו ארצה. בעוד המתלונן ניסה לקום, חבט בו הנאשם באמצעות סקייטבורד בפניו. המתלונן נפל ארצה ואיבד את הכרתו למשך מספר שניות. לאחר מכן, ברחו הנאשם וחברו מהמקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלונן שברים בפניו והוא נזקק לניתוח.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של חבלה בכוונה מחמירה. בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי בידי הפרקליטות ראיות לכאורה לרבות תיעוד מצלמות אבטחה, עדויות הקורבן ועדי ראייה.

"העבירה החמורה שביצע לכאורה המשיב מבססת את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו", כך כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט.

_____________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות