נכנס לבתים והטריד ילדות: "החדר שלך חמוד כמוך"

ביהמ"ש המחוזי בי-ם הרשיע את יוסף רובל, תושב בית שמש, בביצוע עבירות מין בקטינות לאחר שנכנס לביתן באמתלות שונות, לאחר שווידא כי הוריהן אינם נוכחים בבית
אייל חן |
אילוסטרציה envato

שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, תמר בר-אשר, הרשיעה את יוסף רובל, תושב בית שמש, בביצוע עבירות מין בקטינות בעת שנכנס לבתיהן באמתלות שונות. במקרה אחד הוא נכנס לדירתה שבה היתה ילדה כבת 13 וחצי ובמקרה השני לדירה בה היתה ילדה כבת 9.

על פי כתב האישום, בינואר 2020 החליט הנאשם לאתר קטינות המצויות בבתיהן ללא נוכחות הורה, לשאול אותן שאלות שונות הנוגעות לבניין הדירות בו הן מתגוררות ובאמתלה זו להיכנס לבתיהן ולבצע בהן מעשים מגונים.

באחד המקרים, כך מפורט בכתב האישום, הנאשם נקש על דלת הדירה בה נמצאה באותה עת קטינה בת 13.5, החל לשוחח עמה ובהמשך ניגש אל ו' שלבשה טייטס, התכופף לעברה ובניגוד לרצונה החל מעסה את רגלה באזור השוק, מתחת לברך ואז החל להעלות את ידיו אל עבר הירך בעודו מעסה אותה, לשם גירוי או סיפוק מיני. ו' שחשה במצוקה, נרתעה ואמרה לנאשם שהיא ממהרת לאימון. הנאשם קם, לקח את ידה של ו' וסובב אותה בתנועת ריקוד לשם גירוי או סיפוק מיני. ו' שחררה את ידה מידו של הנאשם, הלכה לאחור אל דלת הכניסה לבית, פתחה אותה ואמרה שהיא ממהרת לאימון.

מארג של ראיות מפלילות

במקרה אחר, הנאשם ביצע מעשים מגונים בילדה בת 9.5 אשר הייתה לבדה בביתה. הנאשם שנכנס לבית של ב' ביקש מים ובהמשך הלך לחדרה ואמר לה כי "החדר שלך חמוד כמוך" ולאחר מספר שניות יצא מהחדר והחל לחפש מקום מתאים לביצוע זממו בקטינה ב'. הוא נכנס אל חדר השינה של ההורים ובחן אותו וב' קמה והלכה לבדוק מה הנאשם עושה בביתה.

הנאשם, כך נטען, הרים את ב' שוב ובניגוד לרצונה השכיב אותה על גבה על מיטת אמה, רכן מעליה, הפשיל את מכנסיה ותחתוניה עד הברכיים של ב' וזאת לשם גירוי או סיפוק מיני. בתגובה לכך בעטה ב' בנאשם וצעקה עליו. בעקבות זאת הפסיק הנאשם את המעשים המגונים ואמר למתלוננת, "לא קרה כלום" והלך לכיוון הסלון. המתלוננת הרימה את תחתוניה ואת מכנסיה, פסעה לכיוון הסלון וצעקה על הנאשם עד אשר יצא מביתה. לאחר שיצא, היא פרצה בבכי.

בית המשפט, שהרשיע את רובל בעבירת ניסיון מעשה מגונה ובשתי עבירות מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, קבע כי זיהוי הנאשם אינו נסמך רק על העובדה שהמתלוננות זיהו את הנאשם, "אלא על מארג של ראיות ובכלל זה, מעורבותו באירוע, הוכחה גם באמצעות ממצאי בדיקת די.אן.איי".

"מכל מקום", נכתב עוד בהכרעת הדין, "אין לפנינו מצב שבו זיהוי הנאשם מבוסס על עדות זיהוי יחידה, אלא זיהויו מבוסס על מכלול ראיות. הימנעותו להעיד, אף מחזקת ראיות אלו המובילות למסקנה כי זהות הנאשם הוכחה מעבר לספק סביר".
____________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת תמר בר-אשר

_____________________________________________________________

עו"ד מור עטיה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות