בית הזוועות בצפון: הורים נאשמים בהתעללות בילדיהם

אב בן 36 ואשתו בת ה-27 נאשמים בעבירות אלימות קשות ומתמשכות כלפי ילדיהם, בגילאי 6,8 ו-9, במהלכם נהגו לקשור אותם לכיסא, מנעו מזון ואילצו אותם לאכול שאריות
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

כתבי האישום שהוגשו נגד תושב הצפון בן 36 ואשתו בת ה-27, חושפים את הזוועות שהתרחשו לכאורה בביתם כלפי שלושה ילדים קטנים, ילדיו של הגבר, במשך תקופה ארוכה. כתבי האישום המזעזעים חושפים כיצד נהגו לקשור את אחד הילדים לכיסא, מנעו ממנו מזון ואילצו אותו לאכול שאריות. הילדים האחרים ספגו מכות בשוט, נחבלו ונפצעו ולא קיבלו טיפול רפואי. ההורים גם נאשמים בכך שמנעו מהילדים לפקוד את מוסדות החינוך. האב ואשתו נאשמים בעבירות של התעללות בקטינים וכן בפציעה ותקיפה בנסיבות מחמירות נגד שלושת הילדים. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתבי האישום שלושת הילדים בגילאי 6,8,9 התגוררו בבית אביהם ואמם החורגת. במהלך חודשים ביצעו הנאשמת והנאשם מעשי אלימות והתעללות קשים בילדים. בין היתר נהגו הנאשמים לקשור את אחד הילדים בידיו ורגליו לכיסא במשך שעות ואפילו ללילות שלמים בעודו עירום. בנוסף נהגו להכות את שניים מהילדים באמצעות שוט בכל חלקי גופם, ואף פצעו את איבריו האינטימיים של אחד הילדים.

לעיתים בעת שבני המשפחה אכלו, מנעו הנאשמת והנאשם מאחד הילדים מזון ואילצו אותו לאכול שאריות מזון, לאחר שבני המשפחה סיימו לאכול. יתרה מכך, מנעו הנאשמת והנאשם משני ילדיהם ללכת לבית הספר ולגן. כתוצאה מהמעשים נגרמו לילדים סבל וכאב רב, חבלות חמורות, פצעים ועוד.

הפרקליטות כאמור מבקשת להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הכתה את ילדיה – הסתירה הסימנים במייק אפ

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בני זוג מדימונה, המייחס להם ביצוע ריבוי עבירות של תקיפת קטין או חסר ישע, התעללות בקטין, הפרת חובה של הורה או אחראי, שיבוש מהלכי משפט, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והדחה בחקירה. כתב האישום חושף אלימות מתמשכת כלפי הילדים, התעללות קשה ואף מניעה של טיפול רפואי. הפרקליטות מבקשת להותיר את בני הזוג במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, הנאשם, בהזדמנויות רבות ולאורך תקופה ממשוכת, ביצע עבירות אלימות כלפי שני ילדיה של הנאשמת מנישואים קודמים, בני 9 ו-10. לעתים קרובות, תקף הנאשם את הקטינים וביצע בהם מעשי התעללות קשים, בנוכחות אמם ובידיעתה, אך הנאשמת לא עשתה דבר כדי למנוע מהנאשם לתקוף את ילדיה ונמנעה מלקחת אותם לטיפול רפואי.

בין היתר, כך מפורט בכתב האישום, הכה הנאשם את הילדים באגרופים בפנים ובגופם, תקף אותם באמצעות חגורה כי לא ביצעו מטלות בבית וגרם להם לחבלות חמורות. באירוע אחד, בעקבות תקיפת הנאשם, ראשו של ילד הוטח בקיר ושיניו נשברו. הילד סיפר לאמו והראה לה את החבלות, אך היא לא עשתה דבר. בעקבות מעשי האלימות וההתעללות ובמספר הזדמנויות רבות, הורתה הנאשמת לקטינים שלא לספר לאיש ובתוך כך גם לא למשטרת ישראל, על המתרחש בביתם.

__________________________________________________

עו"ד קימברלי אלון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות