הקטטה שהפכה לזירת ירי: בן 22 נאשם בשימוש בנשק

על רקע סכסוך בין משפחות בירושלים, נאשם חמיס אבו נאב, 22, כי ירה לעבר משפחת היריב צרור של כ-8 כדורים במטרה לאיים עליו. הפרקליטות: יש להותירו במעצר"
אייל חן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד חמיס אבו נאב, 22, תושב העיר, זאת לאחר שיחד עם אדם אחר ירה באוויר על המתלונן ובני משפחתו וזאת על מנת לאיים עליהם. לצד כתב האישום, מבקשת הפרקליטות להותיר את אבו נאב במעצר עד לתום ההליכים נגדו וזאת על רקע מסוכנותו. ״כנגד המשיב קמה עילת מעצר זאת לאור המעשים החמורים המיוחסים למשיב, שבוצעו בנשק , לפיהם קיים יסוד סביר לחשש כי המשיב יסכן בטחונו של אדם״, כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט.

על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות התקוטטו ביניהם קרוב משפחתו של הנאשם והמתלונן. בעקבות הסכסוך הגיעו הנאשם ואדם נוסף לביתו של המתלונן כשהם רכובים על קטנוע וברשותם אקדח טעון, אז הם ירו באוויר צרור של כ-8 כדורים על מנת לאיים ולהפחיד את המתלונן ובני משפחתו. מיד לאחר מכן הם נמלטו מהמקום והנאשם הסתיר את האקדח מכוחות המשטרה שהגיעו לאזור.

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות של נשיאת נשק ותחמושת, ירי מנשק חם, איומים ושיבוש מהלכי משפט.

הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. “בידי המבקשת ראיות לכאורה להוכחת העבירות המיוחסות למשיב. הראיות מבוססות, בין היתר, על סרטונים המתעדים את המשיב במקום, איתור האקדח ממנו בוצעה העבירה במקום בו הסתתר המשיב, ועדויות שונות”.

עוד נכתב בבקשה כי ״כנגד המשיב קמה עילת מעצר זאת לאור המעשים החמורים המיוחסים למשיב, שבוצעו בנשק , לפיהם קיים יסוד סביר לחשש כי המשיב יסכן בטחונו של אדם״.

עוד בפלילים: נעצרו חשודים ברצח אמין אגבריה ביפו

אתמול (יום ד') פורסם כי היחידה המרכזית במחוז ת"א פענחה את רצח אמין אגבריה בן 24 נשוי ואב לילד, שנורה למוות ברכבו ב-29 בדצמבר אשתקד לאחר ששב מקניות. החשודים הם האני אבו גאלי בן 22 וקרוב משפחתו קטין בן 17 שניהם תושבי לוד, החשודים במעורבות ברצח נעצרו בתחילת החודש השבוע הוגשה נגד השניים הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מממצאי החקירה עלה כי ביום הרצח, סמוך לשעה 21:15 הגיעו שני החשודים ברכב קרייזלר שהבריחו מהשטחים כמה שעות לפני כן, לאזור מגוריו של הקורבן ברחוב קדם ביפו.

כאשר הקורבן שב מקניות שערך בבת ים והחנה את רכבו סמוך לביתו, החשודים נסעו לעברו, ובעודו בתא הנהג ירה לעברו הקטין שני צרורות של כדורים. החשודים נסעו מזירת הרצח לאזור התעשייה הצפוני בלוד, שם נטשו את הרכב. אגבריה פונה במצב אנוש לבית החולים וולפסון שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

בהמשך הערב, רכשו החשודים דלק בתחנת דלק בלוד, הגיעו אל הרכב שחנה באזור התעשיה והציתו אותו.
חוקרי הימ"ר החלו במלאכת איסוף הראיות, במהלכה הצליחו להתחקות אחר מסלול החשודים ביום הרצח, ועד לביצוע הרצח והצתת הרכב.

לפני מספר שבועות עצרו שוטרי ימ"ר ת"א את החשודים, והאריכו את מעצרם מעת לעת, יחד עם מעורבים נוספים בפרשה. השבוע, עם הבשלת תיק החקירה, הוגשה נגד אבו גאלי והקטין הצהרת תושב על ידי פרקליטות מחוז ת"א בדבר הכוונה להגיש נגד השניים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.


עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות