נהרג בעת חיסול חשבונות; אחיו נאשם בעבירות נשק

ארנסט זכרוב, 37 מחדרה, נאשם כי הגיע בחודש שעבר לנתניה במטרה לרצוח את יריבו. אחיו, אילן, נהרג במהלך חילופי האש בין הצדדים, ממכות אקדח בראשו
דנה לווינסקי |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד ארנסט זכרוב, בן 37 מחדרה, בגין נשיאה והובלת נשק, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה, זאת בעקבות מעורבותו באירוע הירי שהתרחש בחודש ינואר האחרון בעיר נתניה, בו מצא את מותו אחיו, אילן זכרוב, ונפצע בני טוחטייב.

על פי כתב האישום, אילן זכרוב היה מצוי בסכסוך עם בני טוחטייב ועל רקע זה החליט להביא למותו. בהמשך לכך, הנאשם ואילן נסעו ברכב בו החזיקו אקדח ומחסנית טעונה בכדורים. כאשר יצא טוחטייב מבית משפחתו, יצא אילן מהרכב כאשר הוא נושא עליו את האקדח, התקרב לטוחטייב וירה לעבר פלג גופו העליון מספר יריות מטווח קצר.

ניסה לשבש חקירה

בין השניים, כך מתואר באישום, התפתח מאבק, עד שבשלב מסוים לקח טוחטייב את האקדח לידיו, והיכה באמצעותו את אילן מספר פעמים בראשו. הנאשם המתין בסמוך בתוך הרכב, עד להגעתו של אילן ז"ל, אז פינה אותו לבית החולים. במקביל, פונה טוחטייב מהמקום באמצעות ניידת מד"א. כתוצאה מהאמור, נגרמו לטוחטייב פצעי ירי והוא נותח ואושפז בבית החולים. אילן זכרוב נפטר כמה ימים לאחר התקרית כתוצאה מן החבלות שספג.

נוסף על האמור, בטרם פטירתו של אילן ובעודו מאושפז בבית החולים ומשפחתו לצידו, שלח הנאשם הודעה לבת זוגו של אילן, ובה הורה לה להשמיד את כרטיס הסים בטלפון הנייד שברשותה, וזאת על מנת למנוע או להכשיל את חקירת האירוע. כמו כן, שעה שבת זוגו של אילן ואביו זומנו לחקירה משטרתית, הורה להם הנאשם לומר כי אינם יודעים דבר על נסיבות האירוע שהוביל לפטירתו של אילן ולפציעתו של טוחטייב.

אישום: ניסיון חטיפה במרכז רמת גן

עולם תחתון באמצע היום: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד דורון זהבי, בן 51 ויוסף סלחוב בן 20, שניהם מבני ברק בגין תקיפה וניסיון חטיפה. כתב האישום הוגש גם נגד חשוד נוסף במעורבות באירוע, חשוד שעודנו נמצא בבריחה וטרם נתפס. השלושה נאשמים שהגיעו למסעדה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, הוציאה אדם וניסו להכניסו בכוח אל תא המטען של רכבם ולאחר מכן למושב האחורי של הרכב. בזכות התנגדותו הצליח הנחטף להימלט ולהתלונן במשטרה. החטיפה תועדה במצלמות האבטחה ברחוב.

על פי כתב האישום, עלה כי לפני כחודש, בשעות הצהריים הגיעו הנאשמים יחד עם אנשים נוספים למסעדה ברמת גן. זהבי עצר את רכבו בסמוך למסעדה והמתין בתוכו בעוד סלחוב והאחרים נכנסו למסעדה וביקשו מהמתלונן לצאת החוצה. מחוץ למסעדה החלו סלחוב והאחרים להכות את המתלונן תוך שהם מקללים אותו ושואלים "אתה רוצה למות היום?".

בהמשך, כך לפי האישום, יצא זהבי מרכבו ויחד עם סלחוב והאחרים הוסיף להכות, לחנוק ולחבוט במתלונן. בשלב מסוים אמרו הנאשמים והאחרים למתלונן "בוא לסיבוב", והחלו לדחוף ולהכניס אותו בכוח ובניגוד לרצונו. על פי המתואר, בתחילה דורון זהבי פתח את תא המטען והשלושה ניסו להכניסו לשם בניגוד לרצונו. לאור התנגדותו, ניסו הנאשמים להכניסו אל המושב האחורי, אולם המתלונן התנגד לחטיפתו והצליח לצאת מהרכב. לאחר שנמלט מהמקום, נסעו השלושה ברכבם ועזבו את המקום. כתוצאה מהתקיפה המתלונן נחבל בראשו ובגופו.


עו"ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות