בן 62 נאשם בעבירות מין בילדה בת 11; האם סייעה תמורת תשלום

כתב אישום מזעזע הוגש לביהמ"ש המחוזי בנצרת נגד תושב הצפון ונגד אמה של הקטינה. השניים נאשמים בעבירות של סחר בבני אדם ובאונס בנסיבות מחמירות של הילדה במשך כשנתיים
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום, מזעזע בתיאורו, כנגד תושב הצפון, בן 62, בגין עבירות סחר בבני אדם, אינוס בנסיבות מחמירות ,מעשה סדום ,מעשה מגונה, תקיפת קטין, איומים ועוד אשר ביצע בקטינה כבת 11 במשך שנתיים ונגד אמה של הקטינה בת 49, תושבת הצפון בגין סחר בבני אדם, סיוע לאינוס, סיוע למעשה סדום ועוד. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

לפי כתב האישום הנאשם נהג להעביר לקטינה סכומי כסף גבוהים, קנה לקטינה מתנות וערך עם הקטינה קניות. בנוסף, סייע הנאשם לנאשמת, אמה של הקטינה, כלכלית והעביר לה סכומי כסף משתנים לצורך תשלום חשבונות הבית, ורכש עבורה מכשירי חשמל שונים.

על רקע העברת הכספים וטובות ההנאה לנאשמת, אמה של הקטינה, ולקטינה, נרקמה עסקה בין הנאשמים, במסגרתה קיים הנאשם יחסי מין מלאים עם הקטינה, החל מעת שהייתה כבת 11, בניגוד לרצונה ושלא בהסכמתה החופשית והנאשמת אפשרה לו וסייעה לו לעשות כן.

האם סייעה

הנאשם נהג להתקשר אל הקטינה עשרות פעמים מידי יום, הגביל את צעדיה, אסר עליה לצאת לבלות, או לצאת מן הבית בשעות מסוימות, וכן אסר עליה להתלבש באופן שאינו לרוחו. משהתקוממה המתלוננת כנגד איסורים אלה, איים עליה הנאשם כי יפסיק לתמוך בה כלכלית ואף תקף אותה.

"הנאשמת", נכתב בכתב האישום, "אמה של הקטינה, סייעה לנאשם לבצע את מעשי האינוס ולהעמיק את שליטתו בחיי בתה. הקטינה אף פנתה לאימה, הנאשמת, וסיפרה לה אודות מעשיו של הנאשם אך הנאשמת התעלמה מדבריה של המתלוננת והוסיפה לסייע לנאשם".

עוד בפלילים: בן 74 ירצה שנת מאסר על מעשה מגונה באוטובוס

במגמת החמרה: שופט בית משפט השלום ברמלה, מנחם מזרחי, קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר על מאיר אריה משכיל לאיתן, 74, סב לנכדים מירושלים שנת מאסר בפועל וכן פיצוי בסך 7,000 שקלים למתלוננת. הנאשםהורשע, על פי הודאתו, בעבירה של מעשה מגונה בצעירה שישבה לצידו באוטובוס. השופט מזרחי ביקש להעביר מסר חד ומרתיע כלפי הנאשם שכבר הורשע בעבר במקרים דומים.

בשיקוליו לגזירת העונש ציין בית המשפט את גילו המבוגר של הנאשם, מצבו הרפואי והיותו סב לנכדים, אך יחד עם זאת קיבל השופט מזרחי את עמדת הפרקליטות באשר למתחם הענישה.

"המסקנה המתבקשת", כתב השופט, "היא שכפי הנראה, למרבה הצער, הנאשם קיבל בעבר מסר שלילי מענישתו הקודמת, יתכן סבר בטעותו שבתי-המשפט מקלים ראש במעשיו, ולכן עתה יש להעביר לו מסר חד, מרתיע הרבה יותר".

בהתייחסו למעשה שביצע, אמר השופט מזרחי כי "הנאשם ביצע את המעשה העברייני החמור בפומבי, זאת במהלך נסיעה באוטובוס ציבורי, לעיני כל כלפי קורבן אקראי. מעשה שכזה מלמד על תעוזה עבריינית המחייב לנקוט כלפיו בענישה מרתיעה".

קבוצת אימפקט מחבקת נפגעות ונפגעי עבירה. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, אתם לא לבד, אפשר לפנות אל: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

___________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות