המשטרה מנסה לאתר קורבנות של חשוד בעבירות מין

לאחר שנעצר סאמח עלי, נהג אוטובוס בן 33 מדיר חנא, בחשד שביצע מעשים מגונים בעולה חדשה במהלך נסיעה, מבקשת המשטרה את עזרת הציבור באיתור מתלוננות נוספות
רונן לוי |
סאמח עלי, החשוד בביצוע מעשים מגונים בנוסעת באוטובוס. צילום באדיבות משטרת ישראל

המשטרה עצרה את סאמח עלי תושב דיר חנא בן 33 בחשד לביצוע מעשים מגונים בעולה חדשה בשנות ה-30 לחייה וכעת מבקשת את עזרת הציבור באיתור קורבנות נוספים. במקרה אחר הוגש כתב אישום מזעזע כאשר תושב הדרום ביצע במשך 7 שנים עבירות מין בילדה עם מוגבלות מאז היתה בת 6.

במשטרה התקבל מידע כי החשוד בן 33 תושב דיר חנא נהג אוטובוס בחברה ציבורית, וככל הנראה מנצל ומבצע מעשים מגונים בנוסעות. מיד עם הגשת התלונה חוקרי המשטרה פתחו בחקירה איתרו את החשוד והוא נעצר ומעצרו הוארך עד יום ראשון הקרוב.

כעת המשטרה מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר למשטרת כרמיאל 04-9901444 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

אישום: ביצע עבירות מין בקטינה עם מוגבלות

במקרה אחר, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד הנאשם יונתן ביצ'ה, בן 46, תושב באר-שבע, אשר ביצע לאורך שנים עבירות מין חמורות כלפי קטינה עם מוגבלות, מאז היותה כבת 6 שנים ועד גיל 13. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של אינוס, מעשה סדום, מעשה מגונה וסחיטה באיומים.

על פי כתב האישום, הנאשם שהיה ידיד קרוב של משפחת הקטינה ובן בית בביתה, ניצל אותה ובמספר רב של הזדמנויות, בעל אותה וביצע בה מעשים מגונים. העבירות בוצעו לרוב בדירתו או בדירת הקטינה, בשעה שאמה של הקטינה לא נכחה במקום. בחלק ממפגשיו עם הקטינה, צילם ביצ'ה במכשיר הטלפון הסלולארי שלו סרטונים ותמונות של הקטינה, כשהיא ערומה והוא מבצע בה עבירות מין.

כמו כן, נהג לאיים על הקטינה כי אם תספר על מעשיו לאמה או לאדם אחר ואם לא תעשה כדבריו, הוא יפרסם את תמונותיה. תחת איומים אלו, המשיך הנאשם לבצע בקטינה עבירות מין. יחד עם כתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

קבוצת אימפקט מחבקת נפגעות ונפגעי עבירה. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, אתם לא לבד, אפשר לפנות אל: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

_________________________________________________________

עו"ד אביעד לנצ'נר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות