בגלל חובות לרשות המסים: 10 כלי רכב הוחרמו

במסגרת מבצע משותף עם המשטרה פעלו החוקרים לאכיפה כלכלית בכפרים עוספיה ודלית אל כרמל כנגד בעלי חובות המסתכמים ב-3 מיליון שקלים
דנה לווינסקי |
מכונית שהוחרמה במהלך פעילות אכיפה. צילום: דוברות המשטרה ורשות המסים

"מסלול בטוח": המשטרה ורשות המסים ממשיכים בפעילות "מסלול בטוח" במטרה לגבות חובות מס. הבוקר (יום ב') הובילו משטרת ישראל ורשות המסים מבצע אכיפה כלכלית בכפרים עוספיה ודלית אל כרמל כנגד בעלי חובות מס המסתכמים במעל 3 מיליון שקלים. במסגרת הפעילות החרימו הכוחות 10 כלי רכב של בעלי חוב.

במסגרת פעילות מבצעית "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית לחיזוק המשילות וההרתעה – רשות המסים ומשטרת ישראל, ממשיכות לשלב זרועות עם גורמי אכיפה נוספים על מנת למקסם ולייעל את יכולת האכיפה מול גורמים עבריינים וחייבי מס.

בתוך כך, החל משעות הלילה המאוחרות, פעלו שוטרי תחנת נשר בשת"פ לוחמי יס"מ עם היחידה הארצית לאכיפת הגביה (הוצלפ) ברשות המיסים, בכפרים דליה ועוספיה, מול מספר תושבי הכפרים, בעלי חוב מס כולל של מעל 3 מיליון ש״ח, כאשר סך הכל עוקלו הלילה 10 כלי רכב, לבעלי החוב.

רשות המסים ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן ובשיתוף פעולה על מנת לאכוף את כלל החוקים בכל מקום וזמן, וזאת על מנת לשמר את המשילות ויכולת ההרתעה ולהביא בין היתר להגברת השוויון בנטל המס בקרב האזרחים.

עוד בפלילים: תושב הצפון חשוד כי הונה את הביטוח הלאומי

בתום חקירה משותפת של הביטוח הלאומי עם משטרת ישראל נעצר תושב טירת הכרמל החשוד כי משך מאות אלפי שקלים במשך במשך שנים, השייכים לאמו המנוחה.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני כחודש לאתר שהביטוח הלאומי, הציג ליחידה לחקירת הונאה של הביטוח הלאומי, מידע נגד תושב טירת כרמל, שעל פי החשד משך במשך שנים רבות קצבה ששולמה לאמו המנוחה, על ידי המוסד לביטוח לאומי.

מהחקירה עולה כי החשוד, תושב טירת כרמל בן 58, משך באמצעות מכשיר הבנקט של אמו המנוחה, שנפטרה כבר בשנת 2017, כספים שהועברו לחשבונה מהמוסד לביטוח לאומי, כאשר סך הכספים שמשך החשוד מסתכם בכ-730 אלף שקלים.

בתוך כך, כאמור, בתום ביצוע חקירה סמויה שכללה גביית עדויות רבות, סריקת מצלמות ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עצרו בסוף השבוע שוטרי תחנת טירת כרמל, את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, שעה שמשך את הקצבה החודשית ממכשיר בנקט ותפסו את הכסף ברשותו.

___________________________________________________________

עו"ד שפיק דרבאשי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות