טום קשתי יפצה את המאבטח שתקף

ביהמ"ש קיבל את הסדר הטיעון בעניינו של כוכב הריאליטי, הרשיע אותו בתקיפה וגזר עליו מאסר על תנאי ופיצוי של 3,000 שקל. קשתי: "אני מתנצל שנקלעתי לסיטואציה הזו"
אייל חן |
טום קשתי בדיון בביהמ"ש לפני כשנה. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

טום קשתי הגיע להסדר טיעון עם התביעה המשטרתית והודה בעבירה של תקיפה חבלנית והיזק לרכוש במזיק. שופט ביהמ"ש השלום בתל אביב, עלאא מסארווה, קיבל את הסדר הטיעון וגזר על כוכב הריאליטי מאסר למשך 3 חודשים על תנאי ופיצוי בסך 3,000 שקלים למאבטח אותו היכה. משפטו של אחיו, אלימלך, ימשך כרגיל. "אני מתנצל שנקלעתי לסיטואציה הזאת, היה ביני לבין השומר יחסים טובים", אמר קשתי במהלך הדיון.

על פי כתב האישום המתוקן, טום קשתי ואחיו, ניסו להיכנס עם אופניים לתוך מעלית בבניין סיטי טאוור (בית דירות). המתלונן, פקיד קבלה בלובי, סרב לכניסתם עם האופניים לתוך המעלית וכתוצאה מכך החל וויכוח ודין ודברים בין הנאשמים לבין המתלונן. בהמשך, בכל הנוגע לחלקו של טום קשתי, הוא דחף את המתלונן בבית החזה באמצעות ידיו ודחף אותו באותה שיטה פעם נוספת. המתלונן נפל ארצה ומשקפיו נשברו. כתוצאה מהאירוע נגרמו למתלונן חבלות בזרוע ימין ובעיקר בשמאל.

קשתי: "הייתה סיטואציה רגישה"

לאחר שקשתי הודה במיוחס לו, הוא הורשע על ידי בית המשפט. בשלב הטיעונים לעונש נטען על ידי התביעה, כי "מדובר בכתב אישום חמור, כאשר טום קשתי תקף אדם אחר שרק ביקש לבצע עבודתו נאמנה והתקיפה בוצעה כאשר שניים נוספים נוכחים במקום".

"יש בכך", אמרו נציגי התביעה בדיון, "כדי להעיד על הלך הרוח ועל המצב והפחד שעמד בפני המתלונן בתיק. מדובר באירוע שהחל לכאורה בעניין של מה בכך, הנאשם הגיע למקום עם אחרים, עשה דין לעצמו, לא ציין להוראות פקיד הקבלה במקום והחליט שהוא עושה את שעל רוחו".

קשתי עצמו אמר בדיון: "אני מתנצל, אני עובד עם ילדים כל החיים, כל החיים התנדבתי עם קשישים והייתי במקום של לתת. אני מאד רגיש לאחי, היתה סיטואציה רגישה. יש סיבה למעשה לאדם שאף פעם לא נהג באלימות".

השופט עלאא מסארווה, שקיבל את הסדר הטיעון, ציין בגזר הדין כי הוא מקבל את טענת התביעה שמדובר באירוע שאיננו קצר אלא אירוע שנמשך בשני שלבים ואולי אף יותר אך על פי השופט עדיין מדובר באירוע שאינו מתוכנן. "הרי שעל אף שמדובר במעשים מכוערים ולנוכח האלימות שמצאה ביטוי בהדיפה בעוצמה בשתי הזדמנויות והפלת המתלונן ארצה ועל אף הנזקים שנגרמו למתלונן הפיזיים ובעיקר הפגיעה הרגשית, עדיין אני סבור שמתחם העונש ההולם בנסיבות התיק יכולה לסבול ענישה צופה פני עתיד ברף התחתון", כתב השופט מסארווה בגזר הדין.

__________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט עלאא מסארווה

___________________________________________________________

עו"ד פלילי סיון חורש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות