פוענח הרצח של רשא סיתוואי שנורתה למוות לעיני בתה

כתב אישום הוגש נגד נדאל אדגר, תושב ראמה, הנאשם ברצח שהתרחש לפני כחודשיים בבית הוריה בכפר מג'אר לעיני בתה בת ה-10. המניע טרם הוברר
רונן לוי |
נדאל אדגר, הנאשם ברצח רשא סיתאווי. צילום: דוברות המשטרה

לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (יום ה') כתב אישום נגד נדאל דאגר, בן 33, תושב ראמה בגין רצח המנוחה רשא סתיאווי ז"ל אמא לשלושה ילדים מכפר מג'אר. סיתאווי נורתה למוות לפני כחודשיים בבית הוריה בכפר מג'אר, לעיני בתה בת ה-10, היא הותירה אחריה 3 ילדים. כתב האישום מייחס לדאגר צח בנסיבות מחמירות, התעללות בקטין ועבירות נוספות אולם טרם ברור המניע שהוביל אותו לביצוע המעשה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להותירו במעצר עד לתום ההליכים הפליליים נגדו.

על פי כתב האישום, בחודש יולי 2020 התגרשה המנוחה מבעלה, ועברה מראמה, ביחד עם שלושת ילדיה הקטינים, להתגורר במג'אר, בהמשך גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לרצוח את המנוחה בביתה. לפני כחודשיים, ביום הרצח, דאגר יצא מצימר בכלנית לכיוון ביתה של המנוחה כשהוא רכוב על קטנוע ללא לוחית הזיהוי, חבוש בקסדה ומחזיק ברשותו באקדח עם תחמושת מתאימה.

וידא הריגה

הנאשם עלה במדרגות הבית, דפק בדלת ונכנס פנימה כשעודנו חובש הקסדה. באותה עת היו המנוחה ובתה הקטנה בת 10.5 בביתם לבד. הנאשם התקרב אל המנוחה אשר ניסתה להימלט מהנאשם ולהסתתר מאחורי בתה הקטינה, הנאשם כיוון לעברה של המנוחה את האקדח, וירה ממרחק של פחות משני מטרים כדור, אשר פגע בראשה, לאחר שהתמוטטה ועל מנת לוודא את מותה, התקרב הנאשם אל המנוחה, וירה ממרחק של פחות ממטר, שני כדורים נוספים. מותה נקבע בבית על ידי שירותי ההצלה, שהוזעקו אל המקום.

מיד לאחר מכן, יצא הנאשם מהבית, עלה על הקטנוע ונמלט מהמקום. במהלך ההימלטות התנגש באוטובוס הסעות של תלמידים, והמשיך במנוסה עד לשטח פתוח בפאתי מג'אר בו הסתיר את הקטנוע ובהמשך העלים הנאשם את האקדח, הקסדה והמעיל שלבש בזמן הרצח.

כתב האישום נגד הנאשם הינו בגין רצח בנסיבות מחמירות, התעללות בקטין, שיבוש מהלכי משפט ונהיגה ללא רישיון וללא ביטוח ונהיגה בזמן פסילה.

__________________________________________________

עו"ד ניר יסלוביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות