בני 16 חשודים בסחיטת נערה: "שלמי או שנפיץ צילומי עירום שלך"

הנערים נעצרו על ידי יחידה 105 שפתחה בחקירה בעקבות דיווח של הקטינה. ע"פ החשד היא שילמה לשניים 20 אלף שקלים בניסיון להפסיק את הסחיטה אולם הם דרשו עוד
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה לחקירה שני נערים בגילאי 16 מצפון הארץ בחשד לסחיטה מינית של ילדה בת 14. מעצרם הוארך אתמול (יום ד') בבית המשפט בראשון לציון.

בימים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה 105 בלהב 433, זאת בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 105 אודות סחיטה מינית של קטינה.

על פי החשד, הקטינה שהייתה חברה בקבוצה סגורה של בני נוער באפליקציה חברתית, השתתפה ביחד עם חברי הקבוצה, בתחרות ביניהם שנקראה "למי הגוף היפה". במהלך התחרות שיתפו הקטינים מרצונם החופשי, סרטוני עירום אינטימיים אישיים וחודרניים.

ביהמ"ש האריך מעצר

במהלך החקירה עלה כי הסרטון שצילמה ושיתפה הקורבן, הגיע לידי שני נערים שהחלו לסחוט אותה באיומים לשלם להם סכומי כסף גדולים או שהסרטון יופץ בקרב ילדי בית הספר. הקורבן שנאלצה לשתף פעולה עם הסוחטים, שילמה לשני הקטינים 20 אלף שקלים במזומן ותכשיטים במספר מועדים שונים. אולם, הסוחטים המשיכו לאיים בניסיון לסחוט כספים נוספים ומשלא קיבלו את מבוקשם, הפיצו את הסרטון.

לאחר פעולות חקירה מאומצות, אותרו שני החשודים מאזור הצפון ונעצרו הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה בחשד לקבלת דבר במרמה, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 בהסכמה שהושגה במרמה, שימוש בגופו ש קטין לפרסום תועבה ובו דמות קטין, סחיטה באיומים והטרדה מינית. במסגרת דיון הארכת מעצר שנערך אתמול בבימ"ש השלום בראשל"צ, הוארך מעצרו של חשוד אחד עד ל-30 בינואר ואילו מעצרו של החשוד השני הוארך עד מחר (יום ו').

עוד בפלילים: שדדו ודקרו מוכר מכולת בשביל אלכוהול

לבית המשפט המחוזי בירושלים הגישה הפרקליטות כתבי אישום נגד שני נערים, תושבי ירושלים, אשר ביצעו שוד במהלכו נדקר מוכר מכולת לפני כשבוע בעיר. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתבי האישום, אחד הנאשמים נכנס למכולת, לקח מהמדפים 2 בקבוקי משקה אלכוהולי ויצא במהירות מבלי ששילם על בקבוקי השתייה. בהמשך, הוא לקח מחברו, הנאשם הנוסף, סכין ומאחד אחר כפפות ונכנס למכולת, כשהוא מסווה את פניו ואוחז בסכין. אז, פנה הנאשם למוכר ודרש ממנו למסור לו את הכסף מהקופה.

המוכר סבר תחילה שהוא מתלוצץ איתו, אך הנאשם דקר אותו ברגלו, לקח מהקופה כסף בסך 1,130 שקלים ויצא מהמכולת. הנאשם מסר לחברו הנאשם השני את הסכין וסיפר לו כי דקר באמצעותה. זמן קצר לאחר מכן הוא אף שרף את הכפפות וזרק אותן לפח אשפה, כמו גם את בגדיו ומכשיר הנייד שלו.

______________________________________________

עו"ד ניר יסלוביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות