לאחר תקיפת המתמחה באיכילוב: כתב אישום נגד בעלה של מטופלת

ע"פ האישום, דוד אוקנין, 27 מיהוד, חשד ברופא כי הוא מנסה להתחיל עם אשתו והחל להכות אותו ולנגוח בראשו. בעליהן של נשים במחלקה סייעו לאיש הצוות שנחבל באפו
רונן לוי |
הפגנת עובדי איכילוב, בהם המנכ"ל רוני גמזו, לאחר התקרית האלימה, השבוע. צילום: פלאש 90

חטיבת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום ובקשת מעצר נגד דוד אוקנין, בן 27, מיהוד, גבר לאחר שתקף לפני מספר ימים רופא נשים בבית החולים איכילוב על רקע חשדו לגבי אופן הטיפול באשתו וחשדו שהרופא מנסה להתחיל עם אשתו. אוקנין נעצר לאחר המעשה ושוחרר על ידי בית משפט השלום בתל אביב תחת תנאים מגבילים ומעצר בית.

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח על תקיפת רופא בביה"ח איכילוב בת"א. חקירת שוטרי תחנת לב ת"א העלתה כי החשוד הגיע עם אשתו לביה"ח ולאחר שרופא נשים במיון בדק אותה, עלה בו חשד לגבי אופן הטיפול ע"י הרופא והוא היכה בארון ציוד שהיה במקום ושבר אותו. בהמשך, החשוד נגח בראשו של הרופא והניף את ידיו לעברו במכות אגרוף. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לרופא חבלות באפו.

הנאשם, בן 27 מיהוד, נעצר מיד והובא לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה, הובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א, אז הורה ביהמ"ש על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. נציג המשטרה ביקש עיכוב ביצוע ההחלטה על מנת להגיש ערר לביהמ"ש המחוזי אך בקשתו נדחתה והחשוד שוחרר.

עוד בפלילים: כתב אישום על ביזוי אדם עם מוגבלות ב"טיקטוק"

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד עלאא קסוואני, בן 29, תושב ירושלים זאת לאחר שתיעד ופרסם סרטונים משפילים ומבזים ברשת הטיקטוק. כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות של פרסום תצלום משפיל ומבזה, איומים והתחזות כעובד ציבור.

על פי כתב האישום, הנאשם, בעל חשבון פעיל ברשת הטיקטוק עם אלפי עוקבים, נוהג להעלות מעת לעת סרטונים מחיי היומיום. הנאשם פרסם לפני כחודש שני סרטונים והעלה אותם לרשת הטיקטוק. באחד הסרטונים שהעלה מתועד מקרה שבו ביזה צעיר, כבן 26, הסובל ממגובלות.

הנאשם, כך נטען בכתב האישום, שהבין כי עומד לפניו צעיר הסובל ממוגבלות, החליט לתעד אותו כשכל תכלית הסרטון הוא הקנטה, השפלה ולעג של מ' בשל מוגבלותו, ולהעלותו לחשבון הטיקטוק שלו. הנאשם, מתואר באישום, ניגש למ' הזדהה בפניו, בכזב, כשוטר, וביקש ממנו להתלוות אליו לחקירה במגרש הרוסים, לרבות דרישה כי מ' המבוהל יושיט ידיו לקראת איזוק.

לאחר שפרסום סרטון זה הגיע לכלי התקשורת וגרם לזעזוע ציבורי, החליט הנאשם למחוק את הסרטון השני מחשבון הטיקטוק שלו, ובהמשך אף מחק את חשבון הטיקטוק כולו.

_________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות