כתב אישום: "המורה לחקלאות צפה בתכנים פדופילים"

פאביו זימברג טאו, 57, שהועסק בכפר הנוער "מקווה ישראל" נאשם כי החזיק במחשב של ביה"ס מאות סרטונים ותמונות בעלי תוכן מיני של קטינים
רונן לוי |
מאיר בקרמן - סחט אישה למען טובות הנאה - אילוסטרציה אנבנטו
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד פאביו זימברג טאו, בן 57, בגין החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, זאת לאחר שבמחשבו הנייד ששימש אותו לצורך עבודתו כמורה בכפר הנוער "מקווה ישראל" נמצאו תכנים פדופילים ובהם מאות סרטונים ותמונות בעלי אופי מיני.

מכתב האישום עלה כי בין השנים 2018-2021 עבד הנאשם כמורה בכפר הנוער "מקווה ישראל", שם גם התגורר. במסגרת עבודתו לימד חקלאות וניהל את החממות הלימודיות בכפר הנוער. במהלך אותה תקופה, החזיק הנאשם במחשב נייד וכוננים ניידים ששימשו אותו לצורך עבודתו, באלה נמצאו פרסומי תועבה רבים ובהם דמותם של קטינים במצבים מיניים שונים.

כך למשל, מתואר בכתב האישום כי באחד הכוננים נמצאו 70 סרטונים וכ-30 תמונות בהם נראים קטינים וקטינות בגיל צעיר מ-14 מבצעים אקטים מיניים או מצולמים בעירום.

במחשב הנייד ששימש אותו לצורך עבודתו החזיק הנאשם בתכנים 15 סרטונים ובהם נראים איברי מין של קטינים וכן ילדים מקיימים יחסי מין ועשרות תמונות ובהן נראות ילדות מתחת לגיל 14 שנים עירומות או מקיימות יחסי מין. "במעשים המתוארים לעיל, החזיק הנאשם ברשותו, שלא בתום לב או באקראי, פרסומי תועבה ובהם דמויותיהם של קטינים", נכתב בכתב האישום.

חשד: נכנס למוסד חינוכי בשדרות וביצע עבירות מין בתלמידות

בשבוע שעבר הודיעה המדינה כי תעמיד לדין את יחיאל אברמוב, צעיר בן 21 משדרות, זאת בעקבות חקירה שניהלה נגדו משטרת ישראל בחשד לעבירות מין נגד קטינות בנות 14-17, לאחר שנכנס למוסד החינוכי וביצע במתלוננות את זממו.

לפני כשבועיים התקבלה תלונה במשטרת שדרות על ידי קטינה ואביה, לפיה תושב העיר שדרות העונה לשם יחיאל אברמוב כבן 21, נכנס לתחום המוסד החינוכי בה לומדת הקטינה, שם על פי החשד ביצע בה עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה. חוקרי המשטרה כבר באותו יום, איתרו את החשוד ועצרו אותו לחקירה, שלאחריה הוא הובא בפני בית משפט השלום שהורה לקיים הדיונים בדלתיים סגורות, והאריך את מעצרו של החשוד.

עם התקדמות חקירת המשטרה, הגיעו אל תחנת המשטרה 3 קטינות נוספות, שהגישו גם הן תלונותיהן נגד החשוד, לפיהן ביצע גם בהן עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה לאורך השנה החולפת. מעדותה של אחת הקטינות אף עלה חשד לעבירה של ניסיון בעילה שלא בהסכמה חופשית שביצע בה במקלט בעיר אליו הוביל אותה.

בזמן החקירה התיר בית משפט השלום, לפרסם את שמו של החשוד וכן את פרטי החקירה, והיום, לאחר השלמת פעולות החקירה ע"י חוקרי תחנת שדרות, במסגרת דיון שהתקיים בבימ"ש, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע, ומעצרו הוארך עד יום חמישי, בו צפויה הפרקליטות להגיש נגדו את כתב האישום.

קבוצת אימפקט מחבקת נפגעות ונפגעי עבירה. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, אתם לא לבד, אפשר לפנות אל: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

____________________________________________________________

עו"ד מור עטיה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות