בת 42 מנהריה התחזתה לעורכת דין והונתה עשרות

תושבת נהריה בת 42 נעצרה הבוקר על ידי חוקרי משטרת מחוז חוף. היא נעצרה בחשד שהתחזתה לעורכת דין והונתה עשרות לקוחות במאות אלפי שקלים. מעצרה התאפשר לאחר חקירה סמויה שניהלה המשטרה בחודשים האחרונים.
רונן חן |

בשעות אחר הצהריים הותר לפרסם , כי חוקרי מפלג ההונאה ביחידה המרכזית של משטרת מחוז חוף ניהלו חקירה סמויה בת מספר חודשים, במסגרתה אספו ראיות נגד תושבת נהריה בת 42, בחשד שהתחזתה לעורכת דין, תוך פרסום שירותיה ברשתות החברתיות וגביית "שכר טרחה" מעשרות לקוחות, כאמור על פי חשד המשטרה ללא כל תמורה במטרה להונות.

בתוך כך, צבר תלונות שהתקבל במשטרה בחודשים האחרונים מעשרות לקוחות, הביא לריכוז כלל התלונות תחת קורת גג אחת ופתיחה בחקירה ממוקדת במפלג ההונאה בימ"ר מחוז חוף במסגרתה אספו החוקרים ממצאים שונים לאורך תקופה לשם גיבוש החשדות שאיפשר את המעבר הבוקר לשלב החקירה הגלוי, עם מעצרה.

החקירה מנוהלת בשת"פ רשויות המס וכונס הנכסים הרשמי ובהתאם לצרכי החקירה, תובא החשודה אל בית המשפט השלום עכו, בבקשה להאריך את מעצרה. לאחר הפיכת החקירה לגלויה מתכוונים במשטרה לפעול ולאתר קורבנות נוספים אם היו כאלה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות