נמצאה השרשרת שנגנבה מהמדליסטית האולימפית לינוי אשרם

המשטרה איתרה את השרשרת שנגנבה המתעמלת במכון וינגייט בשבוע שעבר ועצרה את החשוד שיובא לביהמ"ש השלום בחדרה בבקשה להאריך את מעצרו
אייל חן |
המדליסטית האולימפית לינוי אשרם. צילום: פלאש 90

מתנה לבידוד: יום אחרי שמדליסטית הזהב מטוקיו, לינוי אשרם התבשרה כי נדבקה בקורונה, המשטרה איתרה ותפסה את השרשרת האולימפית שנגנבה ממנה בשבוע שעבר במכון וינגייט. החשוד יובא היום (יום ד') להארכת מעצר.

בשבוע שעבר התקבלה הודעה במשטרה בגין גניבת שרשרת שהיתה שייכת לספורטאית האולימפית לינוי אשרם בשל זכיתה במדליה אולימפית באולימפיאדה האחרונה. הגניבה אירעה בזמן שהספורטאית שהתה במכון וינגייט לאחר אירוע שנערך לכבודה.

אתמול קיימו בלשי תחנת המשטרה בג'סר א זרקא, מספר חיפושים בכפר ובאחד מהם נעצר תושב המקום לאחר שנתפס ברשותו חומר החשוד כסם שלא לצריכה עצמית. לאחר מעצרו הגיע קרוב משפחתו של החשוד, תושב המקום בן 24 ואיים לפגוע בתחנת המשטרה בשל מעצרו של החשוד בהחזקת הסמים.

כוחות משטרה פתחו בסריקות וכעבור זמן קצר עצרו את החשוד באיומים ובחיפוש שנעשה על גופו אותרו ונתפסו סכין והשרשרת האולימפית. החשוד נעצר לחקירה ובסיום חקירתו נכלא והבוקר הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בחדרה בבקשה להאריך את מעצרו.

השרשרת האולימפית של אשרם. צילום: דוברות המשטרה

עוד בפלילים: דרס את חברו לעבודה עם טרקטור

המשטרה סיימה חקירת אירוע דריסה במזיד ופציעה באורח קשה של בן 23 באמצעות טרקטור בבני ברק. נגד החשוד במעשה בן 18 מהדרום הוגש כתב אישום.

במהלך חודש אוגוסט פתחה המשטרה בחקירת אירוע שנחשד בתחילה כתאונת עבודה, באתר בניה ברחוב הלח"י בבני ברק. עם התפתחות החקירה התברר לחוקרי תחנת בני ברק כי המקרה התרחש הנו דריסת אדם במזיד, בעקבות ויכוח בין שני עובדים באתר בניה במקום. בחקירה התברר כי כאשר אחד המעורבים התקשר לאחיו אשר הגיע למקום, עלה על טרקטור ופגע בקורבן באמצעות הכף של הטרקטור.

לאחר המקרה נמלט החשוד בדריסה מהמקום, והקורבן בן 23 נחבל באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

במסגרת החקירה עצרה המשטרה מספר מעורבים לחקירה, ובתחילת החודש עצרה את החשוד העיקרי – תושב הדרום בן 18.

במהלך החקירה טען הקורבן כי נפגע בשוגג כאשר החליק וכי האירוע לא היה מכוון אולם הוברר כי הצהרה כזו ניתנה בלחץ של המשפחה לסגור את המקרה ללא מעורבות גורמי אכיפת החוק.

בשבוע שעבר סיימה המשטרה את חקירת המקרה והתיק הועבר לעיון הפרקליטות אשר הגישה כתב אישום נגד החשוד.

___________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות