למה ירו על בעל בר בר"ג?

כתב אישום שהוגש נגד אונור קלש, 24, וריצ'רד טוט, 23, מתאר כיצד ניסו לפגוע בבעל המקום משום שמנע מהם לדבר עם בליינית במקום, בת זוגו לשעבר של אחד מהם
אייל חן |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד אונור קלש, בן 24 וריצ'רד טוט בן 23, בין היתר בגין ניסיון רצח ועבירות בנשק, זאת לאחר שירו לכיוונו של בעל פאב ברמת גן. הפגיעה בקרבן נמנעה הודות לתושייתה של אישה שנכחה במקום והדפה אותו בזמן הירי. לצד כתב האישום שהוגש נגד השניים מבקשת הפרקליטות גם לעצור אותם עד לתום ההליכים הפליליים נגדם. בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות כי מדובר בנאשמים מסוכנים ש"חיי אדם חשובים בעיניהם כקליפת השום".

על פי כתב האישום, במהלך אוגוסט האחרון הגיע קלש עם חברו לפאב ברמת גן, וביקש לשוחח עם אחת העובדות במקום, שבעברה הייתה בת זוגו. בעלי המקום מנעו ממנו לעשות כך, לאור האמור איים קלש על אחד מהבעלים שישרוף אותו ואת הפאב. בסמוך לאירוע ומתוך כוונה להמית את אחד מבעלי המקום, הצטייד קלש באקדח וכשעתיים לאחר מכן הגיע עם טוט ועם שניים נוספים לאזור בו נמצא הפאב. בעוד טוט חולף על פני המקום וממתין בסמוך לפאב, יצא קלש מהרכב, נעמד בכניסה לפאב וירה לכיוונו של הבעלים.

"מסוכנות רבה"

אחת הנוכחות במקום, כך מתואר בכתב האישום, הדפה את קלש וממנה ממנו לפגוע בבעלים. מיד לאחר מכן נמלטו הנאשמים בריצה אל הרכב ונסעו מהמקום.

במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרם של שני הנאשמים עד תום ההליכים נגדם. "הגעתם לפאב מתוך כוונה לרצוח את אחד מבעליו, וניסיונם להוציא את התכנית אל הפועל, ניסיון שסוכל רק בשל תושייתה של אישה שנכחה במקום, מלמדים על מסוכנותם הרבה של המשיבים ועל כך שחיי אדם חשובים בעיניהם כקליפת השום", כך כתבו לבית המשפט נציגי הפרקליטות.

לקלש וטוט יוחסו עבירות קשירת קשר לביצוע פשע (רצח) וניסיון רצח. בנוסף לקלש יוחסו עבירות של הפרת הוראה חוקית, לאחר שהפר מעצר בית לילי ועבירות בנשק – נשיאה, ואילו לטוט יוחסו גם עבירות התחזות כאדם אחר והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו לאחר שהזדהה בפני שוטר בפרטיו של אחיו.

__________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות